Bara så ni vet...
Just nu finns det ett antal "kvinnor" som har varit medlemmar som män ganska länge. Jag vet inte om det är personer som genomgått könskorrigering eller om det är något annat som hänt.
Stanna! Du behövs! Alla som har åsikter och bidrar trumfar de som är här för kontakter (på falska premisser) eller bekräftelse (i lånta fjädrar).Jag tycker det är förjävligt att folk utger sig för att vara kvinna när man är en man! Funderar på att lämna det här nu. Va fan ska det vara bra för att föreställa sig när man ändå är anonym?
Man behöver inte outa dem. De löser oftast det själva. Har exempelvis en porrbild som finns i 100000 kopior på olika porrsajter som profilbild. Så när någon kommenterar bilden och skriver hur snygg personen är och hur fina bröst hen har osv då tackar den för berömmet och berättar hur hen njuter av att visa upp sin kropp eller något i den stilen.Jag tycker dom borde outas och sedan få våra andras förakt.
Jag tycker dom borde outas och sedan få våra andras förakt.
Jag vill inte vara dömande över nån läggning men att falskt utge sig för att vara kvinna kan ju vara lite tråkigt. Hade varit roligare om alla vågade vara öppna och skriva tex. Jag är man men fantiserar om att vara kvinna eller vice versa.
Tycker ändå om stämningen har. Jag uppfattar den som just icke dömande.
Kul när alla delar erfarenheter, kittlande fantasier, tips och råd.
Låt alla njuta på sitt sätt så länge det inte sårar eller skadar nån annan och är inom lagens gränser.