Nya medlemmar

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Tjena alla onanister!

Tänkte vi skulle ha en tråd där vi nya medlemmar kan få en mjuk och skön start genom att svara på ett par enkla frågor. Även de riktigt gamla rävarna får självklart vara med, men ta ej över tråden helt :cool:

Frågorna som gärna bör svaras på är:

1. Hur hittade du hit till ona?

2. Hur ofta onanerar du?

3. Vad har du för förväntningar på ona?

Hoppas många vill bidra så vi nya snabbt kan lära känna många härliga människor här.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
1. Hur hittade du hit till ona?
snubblade in..ler

2. Hur ofta onanerar du?
dagligen..eller så ofta det bara går

3. Vad har du för förväntningar

MASSOR...vill bli upphetsad..kåt och helt galen.


upps jag är visst inte ny....

välkommna ska ni vara ..lovar att ni kommer att trivas
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tjena alla onanister!

Tänkte vi skulle ha en tråd där vi nya medlemmar kan få en mjuk och skön start genom att svara på ett par enkla frågor. Även de riktigt gamla rävarna får självklart vara med, men ta ej över tråden helt :cool:

Frågorna som gärna bör svaras på är:

1. Hur hittade du hit till ona?

2. Hur ofta onanerar du?

3. Vad har du för förväntningar på ona?

Hoppas många vill bidra så vi nya snabbt kan lära känna många härliga människor här.

Men hallå! Om det krävs en gammal räv för att hålla tråden vid liv - får man svara då?

Ja! Det får du Snäckan!
Tack för det Snäckan:)

1. Jag hittade till ona efter att ha hört arbetskamrater prata om att "alla" porrsurfade... När jag då berättade att jag aldrig hade porrsurfat och inte visste hur man gjorde, så sa de att du måste googla på alla ord du förknippar med sex... (här hamnade jag ;))

2. Mitt onanerande styrs väldigt mycket av min menscykel. Vid ägglossning är jag väldigt lättänd;):p ... under mensperioden är jag helt ointresserad av sex och onani...

3. Inga förväntingar alls;) Men när jag hittade hit, så kände jag att jag vågade släppa alla mina tidigare hämningar...
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
det ska tydligen krävas sexiga minkar för att få fart på en tråd här :D

Men det gör inget för mig.

Kan ju passa på att svara på frågorna själv när man ändå håller på.

1. Hur hittade du hit till ona?
Hittade hit via google då jag letade efter tips på roliga saker som har med sex/onani att göra.

2. Hur ofta onanerar du?
Beroende på hur ofta jag och min sambo gör annat [:0], men för det mesta nästan alla dagar förutom då.

3. Vad har du för förväntningar på ona?
Möta nya människor med liknande intressen, även om de kan vara av annat art än mina [^]
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
1. Hur hittade du hit till ona?
Eftersom jag blir riktigt kåt av andras onani mm så sökte jag på google på onanera och hittade således hit, tack för det google

2. Hur ofta onanerar du?
När man kommer åt mest ensam men också med min älskade vän..

3. Vad har du för förväntningar på ona?
Att hitta likasinnade och kåta upp sig..[:cool:]
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
1. Hur hittade du hit till ona?
Som så många andra googlade på en del termer för att hitta ett svenskt ställe där vettiga människor skriver om sex i alla möjliga former.

2. Hur ofta onanerar du?
För att ge er en bild; om jag räknar de dagar i en månad jag inte onanerar på mina fingrar, blir det nog färre fingrar än jag gillar att använda mig av när jag gör det.

3. Vad har du för förväntningar på ona?
Skyhöga, att mäta min lust mot likasinnade och förhoppningsvis förlora då och då.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
[red]1. Hur jag hittade hit?[/red]

Ja som de allra flest sökte jag runt efter sex på nätet dock inte via Google men hamnade här till sist i alla fall.

[red]2. Hur ofta jag onanerar?[/red]

Det beror på så mycket, allt från dagligen när tillfälle ges eller till nån gång i månaden när man är på det humöret *L*

[red]3. Vad jag förväntar mig av Ona?[/red]

Jag förväntar mig inte att bli underhållen av andra som antydits utan bara att finna likasinnade att dela ett intresse för sex och även annat med, och är fullt införstådd med att sidan bygger på att både ge och ta för att det ska funka.
Som med allt annat går livet upp och ner ibland är man mer aktiv och allert än andra dagar då man är mer dämpad.
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Tjena alla onanister!

Tänkte vi skulle ha en tråd där vi nya medlemmar kan få en mjuk och skön start genom att svara på ett par enkla frågor. Även de riktigt gamla rävarna får självklart vara med, men ta ej över tråden helt :cool:

Frågorna som gärna bör svaras på är:

1. Hur hittade du hit till ona?

2. Hur ofta onanerar du?

3. Vad har du för förväntningar på ona?

Hoppas många vill bidra så vi nya snabbt kan lära känna många härliga människor här.


1: Var sugen på lite pillepill på nattkröken och satt och googlade och plötsligt dök sajten upp och jag blev medlem!

2: Så ofta jag får tillfälle - med småbarn i huset kan det vara en utmaning...

3: Höga förväntningar!!
 
R

Rollo1

Gäst
1. Googlade på onani ;)


2. så ofta jag har möjlighet eller lust


3. inga egentliga förväntningar. Dock upphetsande att klicka runt härinne :D
 

drgood

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min sambo har varit här tidigare under namnet Onaniparet. Då det inte verkade vara ok att vara par så blev vi utslängda, vilket många andra också blev.

1. Vi är trogna onanister och blir i sanning kåta av allt som har med onani att göra. Det är vår lilla fetish och vi googlade på onani och onanera och hamnade här.
2. Vi onanerar dagligen eller varannan dag, antingen tillsammans eller var för sig.
3. Förväntningar är att hitta andra liksinnade som liksom vi tänder på onani och vill prata om det. Helt enkelt bli kåta tillsammans och kanske onanera tillsammans.

P o A
 
Toppen