Snäckan_sugen
Medlem
- Ålder
- 56
- Kön
- Kvinna
1.sexigaste kroppsdelen
Händerna och hjärnan är det jag tänder sexuellt på. En blick eller utstrålning kan också få suget att öka
2.skönaste ställningen
Jag rider eller missionären med rejäla gnidningar mot klitoris
3.hår eller inte?
Hår mmmm
4.dirty talk
Oh yes! Mycket och gärna
5.Är orgasmen SUPER viktig ?kan man ha det skönt ändå?
Orgasm är viktig för att jag skall bli riktigt tillfredställd. Men visst kan man väl mysa i alla fall och tycka att det är skönt. Fast om jag har sex, då tycker jag nog att det saknas något väldigt viktigt om jag inte får orgasm.
6.hur ser ni på otrohet..räknas nätet dit???
Otrohet går bort direkt om jag har ett förhållande. Jag skulle inte vilja att någon som jag har en relation med, höll på som jag gör på nätet nu - utan mig Men gärna tillsammans.
Det viktigaste är att man är överens med sin partner om var gränserna går, tycker jag!
kramiz tillbaka
Händerna och hjärnan är det jag tänder sexuellt på. En blick eller utstrålning kan också få suget att öka
2.skönaste ställningen
Jag rider eller missionären med rejäla gnidningar mot klitoris
3.hår eller inte?
Hår mmmm
4.dirty talk
Oh yes! Mycket och gärna
5.Är orgasmen SUPER viktig ?kan man ha det skönt ändå?
Orgasm är viktig för att jag skall bli riktigt tillfredställd. Men visst kan man väl mysa i alla fall och tycka att det är skönt. Fast om jag har sex, då tycker jag nog att det saknas något väldigt viktigt om jag inte får orgasm.
6.hur ser ni på otrohet..räknas nätet dit???
Otrohet går bort direkt om jag har ett förhållande. Jag skulle inte vilja att någon som jag har en relation med, höll på som jag gör på nätet nu - utan mig Men gärna tillsammans.
Det viktigaste är att man är överens med sin partner om var gränserna går, tycker jag!
kramiz tillbaka