captendirty
Medlem
- Kön
- Man
har precis blivit avriden i soffan av tjejen & innan det så slickade jag henne till orgasm, en mycket fin avslutning på söndagkvällen
fan va avis jag blir !!!!!
Här är också söndagarna för det mesta ett säkert kort för bra sex. Det blir liksom en bra avslutning på veckan.
mmm maken fick glädje av min lust till en man i mina fantasier....
På helgerna när vi är lediga brukar det bli att man knullar på kvällen och sover sen utan kalsonger så när man vaknar står kuken redo igen och då blir det ett morronknull också, det bästa sättet att börja en dag med..Jag hade sex med min flickvän imorse strax efter vi vaknat, är det flera som brukar ha morgonsex? Här händer det inte så ofta men när det händer ger det en riktig rivstart på dagen!
På helgerna när vi är lediga brukar det bli att man knullar på kvällen och sover sen utan kalsonger så när man vaknar står kuken redo igen och då blir det ett morronknull också, det bästa sättet att börja en dag med..Jag hade sex med min flickvän imorse strax efter vi vaknat, är det flera som brukar ha morgonsex? Här händer det inte så ofta men när det händer ger det en riktig rivstart på dagen!
Framåtlutad över soffan...