Det piggar onekligen upp ibland. Det ska dock vara helt och rent.Nyvunnen kärlek till att använda stay ups eller strumpbyxor tillsammans med spetstrosor, Lite förbjudet och så upphetsande
Men visst ska det vara helt o rent..Det piggar onekligen upp ibland. Det ska dock vara helt och rent.
Fantastiskt sexig på den bilden. Finns inte mycket som slår nylon och snygga trosor när man runkar…Visst är det skönt, tröttnar aldrig på att runka i nylonstrumpor och trosor mm.
Hållt på i typ 35 år nu..
https://m.newtransnudes.com/photos/browse/#/photoId/2806499
Visst vore det väl det.Har antingen stayups och trosor på mig under vanliga kläder ibland eller höfthållare och nylonstrumpor.
Strumpbyxor också såklart.
Det vore trevligt att träffa någon som också brukar ha det under vanliga kläder
Har haft stay-ups på mig när jag runkat och fantiserar om att ha sex ned en kille där vi båda har stay-ups. Är bisexuell och gift, älskar när min fru har stay-ups när vi älskar.
Samma här, har sökt med ljus och lykta men inte hitta någon. Finns mycket konstigt folk på bc…Visst vore det väl det.
Har alltid drömt om att träffa en likasinnad, vara klädd tillsammans i nylonstrumpor mm..
Men de jag hittills fått kontakt med, oftast på BC har varit alldeles för ”grova” i sin konversation.
Jag är inte gay, skulle bara vilja träffa någon som liksom jag gillar att klä sej, se på porr och runka ihop typ..