Nytt community?

• Thread starter Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran
  • Startdatum

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har förövrigt köpt en valp. Du kan aldrig gissa vad han heter :cool:
Ehh... Jag gissar på Visual Studio Web Developer Edition Express?

Fel. CM Bellman heter han

/Challe

Åhh... vilket vackert namn! :D

Du tycker det va?

JAg har fullt upp med att försöka komma på ett namn som man kan använda i dagligt tal och i skogen. En grym vildsvinsjagande hund kan bara inte heta Bellman det låter med som en knähund [}:)]
:cool:
/Challe

C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
JAg har fullt upp med att försöka komma på ett namn som man kan använda i dagligt tal och i skogen. En grym vildsvinsjagande hund kan bara inte heta Bellman det låter med som en knähund

Låter mer som en Lucifer då? [}:)]

C

Gäst
Har du gjort nåt åt ditt lilla projekt ännu?

Har lekt lite med grejerna för att se vad som går att göra. Verkar lite lovande ändå. Nästa steg blir att sätt upp något enkelt och bjuda in några vänner på testkörning. Intresserad?

Ålder
43
Kön
Kvinna
Hundnamn - Håller med bellman - tänk gudar... de har oftast två sidor, vilket jakthundar också har. En som jagar vildsvin i skogen och sen en som ligger på soffan och kelar...

Bellman - spännande! *ler*

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Har du gjort nåt åt ditt lilla projekt ännu?

Har lekt lite med grejerna för att se vad som går att göra. Verkar lite lovande ändå. Nästa steg blir att sätt upp något enkelt och bjuda in några vänner på testkörning. Intresserad?

Jag är gärna med och leker om jag får, men av högst praktiska skäl kan jag inte vara så aktiv som jag skulle vilja... Det märks här på Onanera också, men jag är inte död - jag bara bidar min tid :D

C

Gäst
Nu har jag sparkat igång ett community. Eller nja, egentligen inte mycket mer än ett enkelt forum än så länge, men det kommer mera.

Det vore roligt om andra vill bidra med goda idéer, testning, grafisk design eller kodning. Red, VaGina och G-mannen har redan anmält intresse. Någon mer som vill vara med och leka?

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nu har jag sparkat igång ett community. Eller nja, egentligen inte mycket mer än ett enkelt forum än så länge, men det kommer mera.

Det vore roligt om andra vill bidra med goda idéer, testning, grafisk design eller kodning. Red, VaGina och G-mannen har redan anmält intresse. Någon mer som vill vara med och leka?

Challe vill alltid leka!!

Toppen