Ryska_raketen
Ny medlem
- Kön
- Man
YES! Jag slog mitt personliga rekord i "Månader utan runk"! "3 månader och 21 dagar! KÄNN PÅ DEN XD!! Fan, nu måste jag runka...
L8er!!
L8er!!
YES! Jag slog mitt personliga rekord i "Månader utan runk"! "3 månader och 21 dagar! KÄNN PÅ DEN XD!! Fan, nu måste jag runka...
L8er!!
L8er!!
L8er!!
jag tror att det kan vara farligt att inte hålls systemet igång...kanske det kan bli stopp i rören
nä kroppens olika delar ska användas för att fungera bra..tror jag
Annars är väl det "värsta" om man håller upp länge utan att spruta sperma att när man väl gör det kommer det väldigt mycket och väldigt hårt. Om man runkar spelar väl det ingen större roll men om man knullar i en liten trång fitta så kanske inte tjejen blir så förtjust. I synnerhet inte som man brukar komma ganska snabbt efter en längre tids avhållsamhet.
Så det är nog bäst att fixa den där tömningen minst ett par gånger i veckan på egen hand om man inte har någon partner. Det är ju dessutom så förbaskat skönt. Fast behovet varierar. Det finns de som klarar sig utmärkt på bara en orgasm i månaden, men andra behöver flera om dagen.