Sandra_Lundahl
Ny medlem
- Kön
- Man
jag tycker att det är svinskön att onanera med gurka.. ni då ?
uhamn!
uhamn!
Obs, akta er för purjolök. Det kan börja svida.....
Skalad färsk ingefära svider också ganska bra. Speciellt om någon trycker in en bit i rumpan....Lite off-topic, men kan även varna för chili och att inte tvätta händerna NOGA innan. Sved rätt bra på ollonet kan jag säga.....
Skalad färsk ingefära svider också ganska bra. Speciellt om någon trycker in en bit i rumpan....
Skalad färsk ingefära svider också ganska bra. Speciellt om någon trycker in en bit i rumpan....
Inte frivilligt. Ingick i en bestraffning tillsammans med smisk.Vänta, låter som du provat? :O
"Figging"Inte frivilligt. Ingick i en bestraffning tillsammans med smisk.
Inte frivilligt. Ingick i en bestraffning tillsammans med smisk.
Kondom utanpå grönsaken kanske är bra?Har testat gurka och andra grönsaker. Mest för att det känns porrigt och lite perverst. Men jag håller med Satscha om att själva penetrationen inte är tillräckligt för att nå orgasm. Det krävs vibrationer och "gnid" också. Penetration är bara ett trevligt komplement. Att penetrera med en grönsak är för mig mer psykiskt stimulerande än fysiskt för att att det ger känslan av porrighet.
Obs, akta er för purjolök. Det kan börja svida.....
Ger tyvärr inte samma visuella effekt.Kondom utanpå grönsaken kanske är bra?
Sant..bara de är tvättade innan..Ger tyvärr inte samma visuella effekt.
Finns ett liniment dom heter Linnex. Det får testiklarna att hetta sköntLite off-topic, men kan även varna för chili och att inte tvätta händerna NOGA innan. Sved rätt bra på ollonet kan jag säga.....
Tror att de använt metoden på gamla hästar de ville pigga upp inför försäljning"Figging"