du är verkligen inte bara sexy....man upptäcker nya saker för var dag som går..ler
bara man är öppen för att se vad värden har att erbjuda.
kramiz
kan man fattar det? jag runkar i över 20 år och har först nu upptäckt hur mycket massagolja förhöja detta...
I framtiden kommer det alltid finnas ett bra föråd av det hemma
du är verkligen inte bara sexy....man upptäcker nya saker för var dag som går..ler
bara man är öppen för att se vad värden har att erbjuda.
kramiz
kan man fattar det? jag runkar i över 20 år och har först nu upptäckt hur mycket massagolja förhöja detta...
Mm olja är skönt. Använder ibland babyolja i gelform... Fast normalt sett brukar jag greppa en pumpflaska liquidsilk och plaska på rejält. När man lägger sin kleggiga handflata runt ollonet och bara masserar = mmmmmmm
Mm olja är skönt. Använder ibland babyolja i gelform... Fast normalt sett brukar jag greppa en pumpflaska liquidsilk och plaska på rejält. När man lägger sin kleggiga handflata runt ollonet och bara masserar = mmmmmmm
Hmm. i gelform, det låter bra, annars är babyoljan lite för tunn och rinner lite för mycket, kör det just nu,många kladdiga handukar att tvätta, kommer testa nästa gång, gillar faktiskt oljan annars
barnängens oljor?? oj då, vad r det för fel på dem?
barnängens oljor?? oj då, vad r det för fel på dem?
tex kan man ta bort färg ur tonat hår med oljan..så kanske är starka..inte vet jag.
( min kompis är frisör..därifrån det kommer)
Änglamarks babyolja..klassas som en miljöfarlig produkt tydligen..lerbarnängens oljor?? oj då, vad r det för fel på dem?
tex kan man ta bort färg ur tonat hår med oljan..så kanske är starka..inte vet jag.
Hört något om Änglamarks babyolja?
Det är det som gör mig blänkande och hal just nu
Änglamarks babyolja..klassas som en miljöfarlig produkt tydligen..lerbarnängens oljor?? oj då, vad r det för fel på dem?
Hört något om Änglamarks babyolja?
Det är det som gör mig blänkande och hal just nu
Allså dessa oljor innehåler mineraloljor som är rester av Petroliumindistrin.inte så nice att smeta på det på barnen eller på kuken..tycker jag.(endast min åsikt)
Mineraloljor är oxå beroendeframkallande..hahaha skämt och sido.finns i lypsyl HUR många känner ni som använder det och inte kan sluta?
hur som...JAG ÄR INTE EN OLJEPOLIS..runka på.
Men kan rekomendera..naturliga oljor som
MANDELOLJA:.finns på apoteket..bara att fråga.