Ollonet eller skaftet?

Isdx

Medlem
Kön
Man
Då ni onanerar för hand, brukar ni mest massera ollonet eller skaftet?
Själv gillar jag bäst att massera ollonet med hjälp av glidmedel. Att massera bara skaftet känns för mig inte alls lika skönt. Däremot som tonåring kunde jag inte massera ollonet uta bara skaftet därför att ollonet var helt för känsligt.

---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Så här gör jag vid onani:

Runkar: drar förhuden upp och ner över ollonet.

FleshLight: förhuden helt tillbakadragen så att ollonet blottas och penetrerar med glidmedel.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är omskuren så jag onanerar ofta med glidmedel. Tycker det är skönt att smeka undersidan av skaftet alldeles under ollonet, där är jag som känsligast. Använder ofta glidmedel även vid samlag både med och utan kondom. Blir slönare både för mig och min tjej.

sprutkuken2

Medlem
Kön
Man
Jag smeker ollonet, drar förhuden upp och ner över ollonet, runkar skaftet och smeker pungen, allt är skönt och får kuken att stå för fullt för att till slut spruta.

el gardo

Medlem
Kön
Man
om jag bara smeker ollonet kissar jag på mej, men om jag använder mer tryck på fungerar det. Vet inte varför lätt och glatt beröring får mej att kissa. Det finns t ex en teknik som heter "rosie palm" eller nått som är helt omöjlig för mej att få någon njutning med. Men jag masserar frenelum mycket. Där kan jag gnugga och precis ligga på kanten i evigheter. Mitt skaft är också känsligt. Jag gillar att smeka det i början när jag blir hård och senare med mycket tryck, med riktiga "runk-greppet". Det är så skönt nät man tänker på det.

Toppen