Säger som Indulgence - det beror på situationen...
Men jag skulle garanterat inte våga smeka mig själv inför en främmande människa. Däremot skulle jag nog ta med mig "bilden" och ta fram den i fantasin, när suget pockar på och jag är för mig själv...
Yes, visst beror det på situationen. Om det är en tjej skulle jag helt klart beundra henne utan att störa. Finns nästan inget mysigare än onanerande tjejer...
Yes, visst beror det på situationen. Om det är en tjej skulle jag helt klart beundra henne utan att störa. Finns nästan inget mysigare än onanerande tjejer...
Antagligen en etta.. Men en riktigt härlig fantasi är att se en tjej onanera och "komma på" henne. Alternativt vice versa.. Onanera med varandra.. Men i verkligheten är jag högst tveksam till att man skulle kunna låta bli att röra varandra om situationen uppstod.. Men tanken är vansinnigt tändande..
Detta hände mig idag på en offentlig toalett. När jag kom in stod en man vid pissoaren och runkade. Jag tänkte ställa mig där jag också, men valde att gå in i ett bås i stället. När jag var klar hade han gått men det syntes vad han hade gjort.
fört är det juh självklart med 1 after det skulle det juh bli 3 men å andra sidan så kan man juh kanske göra det ihop tar man inte tillfället i akt så kanske man missar något väldigt kul.