onanera i trosor, bh eller några andra plagg?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har läst mäns fascination över kvinnors använda trosor
eller att använda sexiga underkläder som attribut vid onani

men blir ni aldrig upphetsade av bh´s?
eller andra plagg?

Har haft "väninnor" som velat lånat kläder (hoodies, skjortor....) för att hålla sig varma på vägen hem ..
sen för man veta att de har haft dem i sängen, att de luktat på dem
"luktade så gott, det luktar dig..."
"Tänker på dig när jag känner doften av dig" (vilket jag tolkar fritt..)

BH sitter ju rätt udda på en snubbe utan bröst, så jag tänker mig att det mest blir lite apart och konstigt att ha på sig. Förstår att det så klart finns personer som tycker annorlunda dock. Men med trosor sitter de ju i alla fall an mot kroppen på ett skönt sätt, och sen kan kuken spänna mot dem på ett lite förbjudet sätt när man blir kåt.

Jag tror just den kinken drivs av något lite annorlunda än att kvinnor gillar att låna ens hoodies och känna ens doft. Jag har hört att kvinnor generellt har känsligare luktsinne än män, och kan i alla fall säga att det stämmer för mig. Jag har aldrig känt doften av en partner på kudden eller nåt sånt och upplevt något särskilt alls. De måste vara fysiskt där själva för att jag ska känna deras doft och reagera.

AndLargbg

Välbekant medlem
Jag föredrar trosor kanske av dom anledningarna att man delvis kan ha på sej dom, gnida kuken mot dom samt dom suttit mot fittan. Men visst rätt tjej om man kommer över en bh eller träningstights så tänder det mej oxå. Tröjor och sådant ger mej inget.

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Trosor främst är väl för att det är just där det är intensivast :) Sen som du, älskar dofter av intimpartner, Håret, nacken, på kudden när hon varit på besök, på mina fingrar dagen efter osv.

Vidare till att partnern lånar ens plagg, det är väl lite av en markör för 'erövring' som hon själv tar på sig :p

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har inte på mig trosor eller bh men kan lukta och känna lite av smaken av en kvinna. Trosor är väl det vanligaste men har hänt med bh kan lägga en del av satsen i varje kupa. Fast runka med underkläder gör jag inte så ofta längre har inte chansen och behovet längre.

cocos67

Medlem
Jag föredrar trosor kanske av dom anledningarna att man delvis kan ha på sej dom, gnida kuken mot dom samt dom suttit mot fittan. Men visst rätt tjej om man kommer över en bh eller träningstights så tänder det mej oxå. Tröjor och sådant ger mej inget.
Trosor trär jag över ansiktet och slickar på de mörka fläckarna.

Toppen