jm
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Såg en post av @Satscha i tjejdelen som handlade om att onanera med en gurka. Vad jag förstår är det många tjejer som börjar med grönsaker innan de fått tag på en riktigt dildo. Min fru sa att hon gick och letade efter i morotsdisken innan hon kunde flytta hemifrån. Hittade någon morot som hade bra form, sen hem, på med en kondom och köra på.
Hur är det mer er killar? Har ni använt något från mataffären, eller mat överlag? (En paj kanske? XD) Jag har använt ett bananskal när jag bodde hemma. Var en lite större banan, delade den på mitten, tog ut själva bananen med en sked och sen "knullade" jag skalet. Åt upp bananmoset jag skopat ur sen som "återhämting". Har även testat makaroner i en påse och gjorde hål i melon en gång (sista var inte så bra).
Har ni någon kreativ historia som involverar mat?
Hur är det mer er killar? Har ni använt något från mataffären, eller mat överlag? (En paj kanske? XD) Jag har använt ett bananskal när jag bodde hemma. Var en lite större banan, delade den på mitten, tog ut själva bananen med en sked och sen "knullade" jag skalet. Åt upp bananmoset jag skopat ur sen som "återhämting". Har även testat makaroner i en påse och gjorde hål i melon en gång (sista var inte så bra).
Har ni någon kreativ historia som involverar mat?