Onanera online

Choko

Ny medlem
Kön
Kvinna
Va tycker ni?
Jag har en pojkvän jag älskar han och så, vi bor just nu 60 mil ifrån varandra detta år.

varför kan jag inte nöja mig med va jag har? Utan utmanar ödet genom att ha kontakt med en killkompis jag alltid haft ett gott öga till.
Kontakten sker just nu bara via msn. vi firtar med varndra och det har hänt sig nu ganska många gånger att vi har haft sex fast på msn då. jag blir jätteupphetsad av det och tycker det är skönt.

Jag borde ha dåligt samvete. men jag har inte det. Min pojkvän vet inte om någonting. Vad klassas som otroghet?

P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Va tycker ni?
Jag har en pojkvän jag älskar han och så, vi bor just nu 60 mil ifrån varandra detta år.

varför kan jag inte nöja mig med va jag har? Utan utmanar ödet genom att ha kontakt med en killkompis jag alltid haft ett gott öga till.
Kontakten sker just nu bara via msn. vi firtar med varndra och det har hänt sig nu ganska många gånger att vi har haft sex fast på msn då. jag blir jätteupphetsad av det och tycker det är skönt.

Jag borde ha dåligt samvete. men jag har inte det. Min pojkvän vet inte om någonting. Vad klassas som otroghet?

Eftersom det är någon du känner blir det ännu svårare...men om jag måste säga bu eller bä..så säger jag nej..inte otrohet men farligt nära...

sunezump

Medlem
Kön
Man
Va tycker ni?

:unsure:tyvärr är du nog ute på hal is tycker jag, otron kan bara du avgöra via dina känslor. Är det risk att du föredrar din msn före resan till din kille? ja fundera på den

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Va tycker ni?

Kontakten sker just nu bara via msn. vi flirtar med varndra och det har hänt sig nu ganska många gånger att vi har haft sex fast på msn då. jag blir jätteupphetsad av det och tycker det är skönt.

Håller med föregående talare att otrohetsgränsen kan bara du avgöra. Men jag skulle faktiskt föreslå dig att vara öppen & ärlig med dina känslor, även om det kan svida så sparar det mest tårar. För alla inblandade parter. & ibland får man bara avvakta & se vad som händer å sker & försöka vara nöjd med det. Lycka till /rebecca

Kön
Man
Min definition på otrohet är när man gör något man inte skulle kunna berätta för sin partner, hur du/ni definierar det måste ni bestämma.

Jag tycker att din pojkvän borde få veta, så han kan ta ställning till om han vill vara tillsammans med dig, du har ju redan fattat ditt beslut.

Stefan h

Medlem
Kön
Man
Gränser för otrohet måste man komma övverens om från början... Jag o min fru anser att otrohet de e när man har sex med någon.. Så C6, tele6 o hångel, o smek o kyssar osv är inte otrohet för oss... Vi är övertygade om att människan inte är skapt för att leva i ett monogamt förhållande...
Skulle nån av oss lära känna nån som man tänder på o verkligen vill ha sex med så e de ok förutsatt att vi pratat om de i förväg..

Choko

Ny medlem
Kön
Kvinna
Tack för alla era åsikter...
Jag ska avvakta och se hur det blir.
ska till pojkvännen nästa vecka och vara där med han tre veckor..
Kanske allt reder upp sig...
Håller med dj stefan h. varken jag eller min pojkvän tror på ett förhållande som man bara är med varndra. skönt och höra att andra tycker likadant!!!

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Med den logiken, skulle det vara att alla här är otrogna genom att skriva att dem "har en skön stund" i ett öppet forum.

Nej, det tycker jag inte att det är "otrohet"... Men du skulle inte dölja det från din pojkvänn heller, eller inte bli arg på honom om han gjorde samma sak som du.

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker nog att det är en form av otrohet så länge du döljer det för honom. Men om ni båda är öppna för ett för ett förhållande där ni även är med varandra så borde det ju verkligen inte vara något problem! Men jag tycker absolut att du ska berätta det för honom så att det inte leder till en massa missförtsånd.

Toppen