Emmy
Välbekant medlem
- Kön
- Kvinna
jo men visst. av hörselskadades riksförbund då? hihiSjälvklart är det väl en bra fantasi
Men som tyvärr inte funkar i realiteten
Jepp, stolt skåning
Framröstat som en av de sexigaste dialekterna...
jo men visst. av hörselskadades riksförbund då? hihiSjälvklart är det väl en bra fantasi
Jepp, stolt skåning
Nja, det trodde jag var Värmländskan och Göteborgskan följt av Norrländska som var sexigaste topp treSjälvklart är det väl en bra fantasi
Jepp, stolt skåning
Någon som utmanar mig....jo men visst. av hörselskadades riksförbund då? hihi
E N av de sexigaste dialekterna....Nja, det trodde jag var Värmländskan och Göteborgskan följt av Norrländska som var sexigaste topp tre
E N av de sexigaste dialekterna....
http://www.expressen.se/halsoliv/halsa/norrlandska---sveriges-sexigaste-dialekt/
En kvinna som flämtar mitt namn när hon går upp i brygga och då med Göteborgsdialekt hade varit extra hettJag vet, men jag ville retas med topp tre då jag själv är Göteborgare
En kvinna som flämtar mitt namn när hon går upp i brygga och då med Göteborgsdialekt hade varit extra hettJag vet, men jag ville retas med topp tre då jag själv är Göteborgare
haha, trampade jag på nåt ömt nuNågon som utmanar mig....
Du ligger lite halvrisigt i det nu...
Skojade barahaha, trampade jag på nåt ömt nu
tur att texten är neutral iaf. Tror inte skånskan finns i google-translate ännu.
Skojade bara
Det är lynt
Jag tar min skaunska ganska med roo
Skulle det hända så får han fråga själv annars kan det ju bli tal om ofredande.
Jag vet inte ens om det är lagligt då? Däremot skojar jag lite med honom men han blir så förlägen sen kramas vi så blir det bra igen.
Tror inte det är en lysande idé tyvärr. Även om det är aldrig så frivilligt från båda parter blir det ett jävla liv om det kommer fram - t.ex. om han pratar om det.