D
Deleted member 73432
Gäst
Jo man är inte helt ensam på Jobbet men det är rätt ofta som man är ensam
Du skulle ha frågat om han ville ha hjälpPå mitt jobb är det mestadels killar.
En kväll, jag jobbade över för att kunna ta en ledig fredag.
Trodde jag var själv på jobbet, hade precis hämtat en kopp te.
Ser att det lyser i kollegans kontor, så tänker jag går bort o pratar lite en stund. Behövde en stunds paus.
Precis när jag rundar hörnet och går in.
Då möter jag han med kuken i handen och hör porr från datorn.
Där kliver jag in med ett glatt hej.
Han blev förstelnade och försökte stänga av och samtidigt gömma kuken.
Men jag blev bara upphetsad av hela grejen.
Vad hände sedan?På mitt jobb är det mestadels killar.
En kväll, jag jobbade över för att kunna ta en ledig fredag.
Trodde jag var själv på jobbet, hade precis hämtat en kopp te.
Ser att det lyser i kollegans kontor, så tänker jag går bort o pratar lite en stund. Behövde en stunds paus.
Precis när jag rundar hörnet och går in.
Då möter jag han med kuken i handen och hör porr från datorn.
Där kliver jag in med ett glatt hej.
Han blev förstelnade och försökte stänga av och samtidigt gömma kuken.
Men jag blev bara upphetsad av hela grejen.
Hade jag jobbat som fastighetsskötare hade gjort samma sak! Underbart att hitta porrgömmor. Hittade många förr och hade egna också.Många gånger, i undercentraler, tvättstugor, bastun m.m. jobbat som fastighetskötare så många porrtidningar har hittats
Ja det är läckerrtHade jag jobbat som fastighetsskötare hade gjort samma sak! Underbart att hitta porrgömmor. Hittade många förr och hade egna också.
Haha, ja det var ju en lite kul händelse. Kanske inte för dig där och då men nu efter.Kommer ihåg en sak i min ungdom. Hade sommar jobb i en grusgrop och var en gång som jag skulle sköta en stenkross. Satt där i en kur och höll koll. Så att det fanns då aktuell rapport bla...tog å tittade i en så blev kåt som attan så jag såg mig omkring.. tog fram kuken å runkade skönt till jag lade satsen på de skitiga golvet.
Men så en dag var jag inne på våg kontoret och är satt det en tjej i 30 års åldern som undrande om det var skönt. Kopplade inte de direkt men svarade ett skakigt ja. Och hon sa sedan det hade jag. Nästa gång jag satt i kuren så såg jag att det fanns en övervakningskamera i hörnet och den gick till kontoret...så det var på den hon såg mig....sedan undvek jag detta kontor men hon kom ner till oss i fika boden och jag skämdes å bara tittade ner i bordet hehe....blev ingen uppföljning med nå mer runk hehe... Tack för ordet