Onanera på jobbet.

D

Deleted member 73432

Gäst
Jo man är inte helt ensam på Jobbet men det är rätt ofta som man är ensam

M

Milf94

Gäst
På mitt jobb är det mestadels killar.
En kväll, jag jobbade över för att kunna ta en ledig fredag.
Trodde jag var själv på jobbet, hade precis hämtat en kopp te.
Ser att det lyser i kollegans kontor, så tänker jag går bort o pratar lite en stund. Behövde en stunds paus.
Precis när jag rundar hörnet och går in.
Då möter jag han med kuken i handen och hör porr från datorn.
Där kliver jag in med ett glatt hej.
Han blev förstelnade och försökte stänga av och samtidigt gömma kuken.
Men jag blev bara upphetsad av hela grejen.

D

Deleted member 67733

Gäst
Har runkat 1 gång på mitt första jobb, var runt 25, var i duschen, fantiserade att en kvinnlig sekreterare gjorde mig sällskap. Hon va runt 35, å det roliga är att vi gilla inte ens varandra. Så kan det va.

R

Reborn

Gäst
Händer oftast i yngre år att man drog en runk på jobbet. Men har inte blivit direkt påkommen, men kollegor har knackat på toa dörren och bet mig skynda mig.
Vid ett annat tillfälle, är väl runt 20 år sedan. Då brukade jag sätta mig vid dator i receptionen på kväll och helg för att kolla porr och runka.
En dag knackade det dörren, det blev snabbt av med dator o in med kuken. Men inget som någon såg, vad jag gjorde.
En annan gång, en lördagmorgon. Kände mig kåt, så gick till jobbet o satte mig med kuken i handen. Efter ett tag knackar det på fönstret 2m till vänster om mig. Dock ett lite fönster och av äldre modell. Så jag tror inte dom såg vad jag gjorde.

Sen har en fd flickvän ridit mig flera gånger i kontorsstolen. Då vi flera gånger varor när att bli upptäckta.

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
54
Det är några år sedan nu. Jag var 25år och arbetade inom support, vi var ofta tre som jobbade kvällspassen. Ibland hade jag turen och jobbade med två kollegor som var härliga milfs runt 40 års åldern, en av dom var kort med stora bröst, den andra lite längre, smal med mindre bröst.
Det hände ofta att jag gick på toaletten under arbetspasset och runkade och sprutade samtidigt som jag fantiserade om dom.

Last edited:

Tysonx

Medlem
Kön
Man
Ser att det lyser i kollegans kontor, så tänker jag går bort o pratar lite en stund. Behövde en stunds paus.
Du skulle ha frågat om han ville ha hjälp :)

Atomicswing

Aktiv medlem
Vad hände sedan?

King nothing

Ny medlem
Kommer ihåg en sak i min ungdom. Hade sommar jobb i en grusgrop och var en gång som jag skulle sköta en stenkross. Satt där i en kur och höll koll. Så att det fanns då aktuell rapport bla...tog å tittade i en så blev kåt som attan så jag såg mig omkring.. tog fram kuken å runkade skönt till jag lade satsen på de skitiga golvet.
Men så en dag var jag inne på våg kontoret och är satt det en tjej i 30 års åldern som undrande om det var skönt. Kopplade inte de direkt men svarade ett skakigt ja. Och hon sa sedan det hade jag. Nästa gång jag satt i kuren så såg jag att det fanns en övervakningskamera i hörnet och den gick till kontoret...så det var på den hon såg mig....sedan undvek jag detta kontor men hon kom ner till oss i fika boden och jag skämdes å bara tittade ner i bordet hehe....blev ingen uppföljning med nå mer runk hehe... Tack för ordet

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kommer ihåg en sak i min ungdom. Hade sommar jobb i en grusgrop och var en gång som jag skulle sköta en stenkross. Satt där i en kur och höll koll. Så att det fanns då aktuell rapport bla...tog å tittade i en så blev kåt som attan så jag såg mig omkring.. tog fram kuken å runkade skönt till jag lade satsen på de skitiga golvet.
Men så en dag var jag inne på våg kontoret och är satt det en tjej i 30 års åldern som undrande om det var skönt. Kopplade inte de direkt men svarade ett skakigt ja. Och hon sa sedan det hade jag. Nästa gång jag satt i kuren så såg jag att det fanns en övervakningskamera i hörnet och den gick till kontoret...så det var på den hon såg mig....sedan undvek jag detta kontor men hon kom ner till oss i fika boden och jag skämdes å bara tittade ner i bordet hehe....blev ingen uppföljning med nå mer runk hehe... Tack för ordet
Haha, ja det var ju en lite kul händelse. Kanske inte för dig där och då men nu efter. :giggle:

okejåvahär

Medlem
Kön
Man
Har hänt när jag var rejält ung. En gång jobbade jag på ett av lärosätena i stan och var nere i förråd som var i källaren i huset. Långa gångar med naken betong och typ motsvarande lägenhetsförråd med arkiv och grejer. Där satte jag mig på golvet, drog ned byxorna och runkade till sprut ganska snabbt. Jag var väl bara drygt 20 då.

Sen runkade jag på toan nästan varje dag på en av prao-platserna jag hade i högstadiet. Hade ganska nyss upptäckt onani, så jag var konstant sugen och kåt. De måste ju ha trott att jag hade inkontinensbesvär eller något, så ofta som jag sprang på toa.

I dag skulle jag aldrig få för mig att göra något sådant. Jag jobbar med alldeles för seriösa grejer och skulle tappa all anställningsbarhet i min bransch om jag blev påkommen.

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Jobbade på en industri där städerskor klev in i omklädningsrummet obekymrat när vi duschade. En dag när jag gick naken från duschen klev det in en ny städerska. Kände igen henne direkt. En tjej jag tio år tidigare gått i samma klass som. Till en början var det ganska oskyldigt. Jag visa väl lite mer än jag behövde. Men märkte att hon gilla det. En fredag städade hon utanför bastun som jag satt i...

Såg att hon flera gånger sneglade in. Fast hon inte ville visa det. Jag började fantisera om vad som hade kunnat hända. Kände att min kuk styvnade. O i det läget tänkte jag att nu har hon ju redan sett den. Jag började runka kuken lite lätt. Hon fortsatte att medan jämna mellanrum titta in genom det lilla fönstret i bastudörren . Vid det här laget var jag galet kåt. Jag satte mig mer riktad mot dörren. Ser nu att hon inte längre smyger med att hon tittar på mig. Hon står framför fönstret o ler o tittar mot mig.

Jag fortsätter att runka. Nu allt mer intensivt och hon fortsätter titta. Jag ser henne le. Hon verkar njuta av min föreställning. Tankarna går i mitt huvud. Ska hon bara stå där? Va gör jag om hon kommer in. Har ju trots allt sambo hemma. Jag fortsätter en bra stund. Hon står där o tittar på mig i säkert i 10 min. Hade såklart önskat att hon kom in o hjälpte mig. Men vid det här laget hade det inte blivit långvarig. Jag känner nu att jag har svårt att hålla mig. Blundar o låter sperman komma. Jag kommer så otroligt hårt och mycket. Tror att det här är den största satser jag någonsin levererat. Jag tittar upp o ser hur min gamla klasskamrat öppnar dörren. Hon stoppar in huvudet o säger tack. Sen ler hon o går.

Olleskaning

Medlem
Kön
Man
Sitter på jobb, har tagit med min kukring.
Tänker gå in på toa och trä på kukringen och ta av kallingarna, skaver skönt mot jeanstyget och då hårdnar kuken när man rör sig, man kan sticka handen i fickan o smeka kuken. Har en storbystad kollega som gärna visar klyftan och e lite småmullig, tror hon har en härligt svullen fitta med stor clitta. Man kan hoppas hon ser bulan i jeansen och det rinner till i fittan på henne. Skönt kåt nu o börjar hårdna. ☺️ Blir nog en skön dag på jobbet

Toppen