bigtitslover6
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Jag har nu registrerat mig men hur gör man för att komma tillbaks till servern när man gått ut ur den? Fungerar tydligen bara med din inbjudan.
Jag har nu registrerat mig men hur gör man för att komma tillbaks till servern när man gått ut ur den? Fungerar tydligen bara med din inbjudan.
Det löste sig. Nu finns onanera.se med på sidan när jag loggar in. Perfekt.Jag har nu registrerat mig men hur gör man för att komma tillbaks till servern när man gått ut ur den? Fungerar tydligen bara med din inbjudan.
Den finns uppe till vänster under symbolen för direktmeddelanden.Hur hittar man den
Den här inbjudan fungerade för mig.Öppnade ett konto, men hur hittar ja onanera.se
Jag är nyfiken på cam-gruppen. Tyvärr var jag alltid ensam där när jag testade.Har ni tips på någon bra grupp där
Har du len länk dit?Mmm ja var inne där men …fan tomt ju
Ok så gjorde jag väl något fel men tack för svarDen finns kvar enligt säkra källor.
Ja fan ett sånt bra initiativ det var och är …all heder till honom som skapadeJag hänger inte där själv, men enligt uppgift är det dött... Du får väl ta på dig att skapa lite action!
Ursäkta en okunnighetsfråga men vad är Discord, hur hittar man dit, loggar in m.m.Så alla som vill … kom till Discord så kan vi ta det därifrån med olika njutningar mm