Originally posted by shadow
Hyra film, tja...jag jag har alltid sett det så här. De bakom disken skall väl egentlingen ge själva fan i vad jag hyr för film. Inte för att de någonsin brukar kommentera det, de tar betalt och ger mig filmen. Så mitt tips Bella är att inte bry sig så mycket, gå och hyr en film. Jag tror det inte skulle vara en enda som höjer på ögonbrynen. Jobba i videobutik tror jag är ett sådant jobb man bara vill få tiden att gå, man bryr sig egentligen varken om kunden eller vad han/hon hyr. Min tjej hyr också film emellan åt, i början tyckte hon också det var pinsamt, nu så bryr hon sig inte så mycket. Kåt är ju trots allt ett naturligt tillstånd, inte sant?
De är grymt vana vid alla möjliga sorters människor, både i videobutik och i sexaffärer. Står man där varje dag i ngt år så ser man verkligen inget annat än några siffror på en film. Det enda de vill är att se till att det är rätt film i rätt fodral.
Jag minns en gång jag var i en sexaffär, och det var en ung tjej som jobbade där bara. Hon var jäkligt fräsch men grymt uttråkad. Det var så uppenbart att man störde henne när man gick till kassan att man kände sig dålig till mods. Det var en grej jag ville kolla närmare på, så hon fick släpa sig runt och öppna en monter så jag kunde klämma och kolla närmare...allt medan hon stod bredvid och bara väntade på att man skulle få tummen ur.. [}
]
Jag såg henne fler gånger, och hon satt alltid på en stol och såg så otroligt uttråkad ut att jag tyckte synd om henne. Hon sket ju garanterat i vad jag handlade eller inte iaf...
Då var det roligare när jag var inne i en kondomeria. Var också en ensam tjej där, men hon var mycket mer entusiastisk och trevlig. Kom glatt fram och frågade om hon kunde hjälpa mig. Så jag frågade henne om vilka bröstklämmor man skulle köpa...och hur skillnaden var på de olika osv. Och hon berättade vilka hon brukade använda, och vilka som var för tuffa för nybörjare..och vilka som man hängde tyngder i och så... Klart trevligare att handla där än hos den uttråkade tjejen iaf...
---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad..