onanera

misskotte

Ny medlem
Kön
Kvinna
hej alla flickor.
jag kanske värkar töntig dum i huvet eller något annat... ni får tycka vad ni vill!
men min stora fråga är hur exakt gör jag när jag onanerar?!?!
har försökt med mycket som jag läst både här och var men inget e bra nu vill jag ha en lätt förstålig förklaring ! :p
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ta en mjuk kudde och stoppa mellan benen, så att du sitter på den som i ridande ställning.

Sedan gnider du dig fram och tillbaka mot kudden och räknar... 3 gånger sakta... och 6 gånger snabbt... 3 gånger sakta... och 6 gånger snabbt...


Om inte det hjälper, kan du ställa dig på ett ben på golvet och blunda och gala som en tupp. För då innebär det att du driver med tjejerna här på ona...
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Om inte det hjälper, kan du ställa dig på ett ben på golvet och blunda och gala som en tupp. För då innebär det att du driver med tjejerna här på ona...[/quote]


hihi du är skön snäckan min:love:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Fy tusan va ont jag har i ena benet, hes har jag blivit också! Nä såhär "går det" ju inte att hålla på![:0];)
 

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
hej alla flickor.
jag kanske värkar töntig dum i huvet eller något annat... ni får tycka vad ni vill!
men min stora fråga är hur exakt gör jag när jag onanerar?!?!
har försökt med mycket som jag läst både här och var men inget e bra nu vill jag ha en lätt förstålig förklaring ! :p

Jisses... (å hur tänker man då man hittat hit då?) ;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Fy tusan va ont jag har i ena benet, hes har jag blivit också! Nä såhär "går det" ju inte att hålla på![:0];)


:D:D:D Byt ben och träna på att gala, så skall du se att du platsar bland de stora grabbarna:D:love::love:
----------------------
Skiter i benen kom ju på att jag är starkare i den mellan dem...Och "galen" är jag ju så det ska väll funka det med, var nog bara en förkylning eller nått som gav hesheten...*L*
Ha en trevlig helg nu alla!
 
Toppen