Onanerar du i duschen?

Hur ofta onanerar du i duschen?

• Kvinna: Ja, ofta(-st)

Votes: 0 0,0%
  • Kvinna: Ja, ibland

• Kvinna: Nä

• Man: Ja, ofta(-st)

Votes: 6 26,1%
  • Man: Ja, ibland

Votes: 16 69,6%
  • Man: Nä

Votes: 1 4,3%

• Total voters
    23
  • Poll closed .

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Att runka i duschen med dusch-strålarna som hjälpmedel är helt suveränt. Kör till sprut några gånger per vecka, men ibland bara för att känna den underbara känslan i kuken när man har rätt tryck och temperatur på strålarna.:love:

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Nästan alltid när jag duschar eller badar, även på offentliga ställen om det känns ok, är dock inte alltid jag kommer då jag väljer att spara mig. :p

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Inte nu längre men när man bodde hemma skulle in i badrummet efter min lillasyster, all hon onanerade med hjälp av duschen viste jag. Hade sett det av misstag och hon bekräftade att det hände rätt ofta. Kunde lukta tvål men också lite kvinnokön min lillasyster slida hade jag lukta på men inte mycket mer. Att spruta där hon just gjort det, var ju min lillasyster men också började blomma ut till en ung kvinna. Vi var inte alls lika till utseendet eftersom hon bara var min styvsyster, men som hon brukar säga spelar ingen roll är bara ett papper. Min biologiska far var den enda pappa som hon känt sedan hon var sexår. Min syster kallade honom pappa han blev morfar också, blod kanske är tjockare än vatten men känslor kan väckas iallafall.

D

Deleted member 71436

Gäst
Ofta! Inte för att det är mitt favoritställe men svårt att låta bli då jag blir halvt hård av att raka pungen och tvätta kuken så brukar passa på att dra en snabbis haha.

Det bästa är dock att duscha med frugan och tvåla in hennes pattar och röv gör mig stenhård och så brukar hon ta mig på röven och kyssa/suga mig på halsen medan jag runkar!

Toppen