har den mot klittan... nu ska jag låta den ge mej orgasm...
M MissVanilla Medlem Kön Kvinna 1 mars 2005 #21 har den mot klittan... nu ska jag låta den ge mej orgasm...
S Sebi22 Ny medlem Kön Man 1 mars 2005 #23 Fan va skönt!! Önskar jag kunde slicka dig där nere nu. Jag älskar att köra in hela min tunga och känna den härliga fitt smaken..
Fan va skönt!! Önskar jag kunde slicka dig där nere nu. Jag älskar att köra in hela min tunga och känna den härliga fitt smaken..
S snubben Ny medlem Kön Man 2 mars 2005 #27 miss vanilla? hur går det idag då? en annan onanerar ju all the time
S SmileW Ny medlem Ålder 18 Kön Man 4 mars 2005 #29 någon tjej som vill? Ja vad ska man säga. Är en kille som söker trevliga stunder med tjejer (både irl och via msn/cam).
någon tjej som vill? Ja vad ska man säga. Är en kille som söker trevliga stunder med tjejer (både irl och via msn/cam).
D drutten29 Ny medlem Kön Man 5 mars 2005 #30 Miss Vanilla verkar vara väldigt kåt av sig.Vill veta lite mer om miss vanilla.
N Naken kille 23 Ny medlem Kön Man 18 december 2005 #36 nån som vill chatta med mig och kolla på film på nätet (vet en bra sida) och runka med mig? jag är hetro men gillar att runka med killar på nätet...men om nån tjej vill är hon givetvis också välkommen!
nån som vill chatta med mig och kolla på film på nätet (vet en bra sida) och runka med mig? jag är hetro men gillar att runka med killar på nätet...men om nån tjej vill är hon givetvis också välkommen!
N Naken kille 23 Ny medlem Kön Man 18 december 2005 #37 vi syns på passgens chatsida ok? jag heter David23
S sprutanu Aktiv medlem Kön Man 18 december 2005 #39 går inte att komma in på chatten, fullt överallt va e de för bra sida ??
N Naken kille 23 Ny medlem Kön Man 18 december 2005 #40 är du kvar? går att komma in..var lite envis bara...nu är det inte fullt