lasseswede
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Håller med!
Håller med. Är alltid ensam i den hårdare kanalen. Vore skönt att runka med fler till dessa sköna spermakaskaderDet verkar som antalet filmer minskat, tror det var 14 förra helgen, nu är det bara 7 kvar. Har någon plockat bort dem, eller varför har de försvunnit?
Det skulle vara trevligt med fler besökare i den "hårdare" kanalen. Har alltid varit ensam där. Det har försvunnit filmer där också, nu är det bara 1 kvar.
vad är det för kanal ?Håller med. Är alltid ensam i den hårdare kanalen. Vore skönt att runka med fler till dessa sköna spermakaskader
Det verkar som antalet filmer minskat, tror det var 14 förra helgen, nu är det bara 7 kvar. Har någon plockat bort dem, eller varför har de försvunnit?
Det skulle vara trevligt med fler besökare i den "hårdare" kanalen. Har alltid varit ensam där. Det har försvunnit filmer där också, nu är det bara 1 kvar.
Tack för allt tid du lägger ner, till att börja medDet är jag som håller på att lägga in nya. Man har bara 5 gig med utrymme så jag var tvungen att ta bort några filmer. De ersätts snart.
Tack för allt tid du lägger ner, till att börja med
Väljer du enhälligt eller kan man som ödmjuk användare komma med förslag och önskemål?
Jag medrunkar gärna till hårda filmer och chattar!
Håller helt med TACK! för din insats.Tack för allt tid du lägger ner, till att börja med
Väljer du enhälligt eller kan man som ödmjuk användare komma med förslag och önskemål?
Låter bra det! Chatten lever nog vidare längre med lite variation. Din insats uppskattas!Nu har jag bytt ut lite filmer och lagt till några nya. Bland annat finns det lesbiskt där också. Ska försöka förnya varje helg, men det beror på hur mycket tid jag har.
Du far garna lagga till nagon mer pa den harda sidan. Gillar att kolla, chatta och runka