Ååå, ja, jag har en sån dag idag! Vet inte vad det är med mig. Den kåtheten fick mig att hitta den här sidan, regga mig och trots att jag försökt få annat gjort idag, så har jag flera gånger varit "tvungen" att börja smeka mig själv... Jag har inte ens hunnit få fram massagestaven ur skrivbordlådan, när jag väl börjat onanera har jag inte kunnat hejda mig ens för det, trots att jag egentligen längtat efter den! och så har jag återvänt hit gång på gång, skrivit inlägg och läst en massa, och så blivit kåt igen.Originally posted by Cissi
Idag har det varit en riktig "horny" day. Hmmmmm tror jag är fast i ett "onanimissbruk" fniss.....men vilket härligt missbruk.
Tvättstugan har fått beskåda en onanistund, soffan, sängen, badkaret, duschhandtaget och sen sittandes helt naken på min toa efter duschen, en toa på stan - för att vara exakt - MC Donalds toan, och det tar inte slut idag känns det som. Det är både härligt, kittlande, spännande och lite jobbigt. Vissa dagar kan bli så här. Helt enkelt skitkåt och det lär bli några gånger till ikväll.
Vet inte vad som startar det hela, en tanke, en inre syn som eggar sig fast på näthinnan eller helt enkelt ett ihärdigt kittlande i magen och neråt.....
Brukar ni ha såna här kåtdagar när ni onanerar flera gånger och får lika starka orgamser varje gång? Helt ärligt så står min stav på rumsbordet bakom mig, inte lönt att lägga undan den....hihi Så den kommer snart till pass igen och vi ska gunga i takt den och jag tills vi hittar den exakta rytmen.
Herrejisses en sån dag. Och nu börjar det kännas varmt och fuktigt och bultande mellan benen igen. Men nu ska jag börja med att ta fram staven tror jag...
Å vad det är skönt med alla kåta människor här, det är en sån bra känsla med öppet prat utan att det känns "för mycket" om ni fattar vad jag menar...
En kvinna ska inte få orgasm för att hennes partner ska få känna sig som Tarzan, utan för att hon är värd att få njuta.