Onanerat flera gånger idag....

lisen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Cissi

Idag har det varit en riktig "horny" day. Hmmmmm tror jag är fast i ett "onanimissbruk" fniss.....men vilket härligt missbruk.

Tvättstugan har fått beskåda en onanistund, soffan, sängen, badkaret, duschhandtaget och sen sittandes helt naken på min toa efter duschen, en toa på stan - för att vara exakt - MC Donalds toan, och det tar inte slut idag känns det som. Det är både härligt, kittlande, spännande och lite jobbigt. Vissa dagar kan bli så här. Helt enkelt skitkåt och det lär bli några gånger till ikväll.

Vet inte vad som startar det hela, en tanke, en inre syn som eggar sig fast på näthinnan eller helt enkelt ett ihärdigt kittlande i magen och neråt.....

Brukar ni ha såna här kåtdagar när ni onanerar flera gånger och får lika starka orgamser varje gång? Helt ärligt så står min stav på rumsbordet bakom mig, inte lönt att lägga undan den....hihi Så den kommer snart till pass igen och vi ska gunga i takt den och jag tills vi hittar den exakta rytmen.
Ååå, ja, jag har en sån dag idag! Vet inte vad det är med mig. Den kåtheten fick mig att hitta den här sidan, regga mig och trots att jag försökt få annat gjort idag, så har jag flera gånger varit "tvungen" att börja smeka mig själv... Jag har inte ens hunnit få fram massagestaven ur skrivbordlådan, när jag väl börjat onanera har jag inte kunnat hejda mig ens för det, trots att jag egentligen längtat efter den! och så har jag återvänt hit gång på gång, skrivit inlägg och läst en massa, och så blivit kåt igen.

Herrejisses en sån dag. Och nu börjar det kännas varmt och fuktigt och bultande mellan benen igen. Men nu ska jag börja med att ta fram staven tror jag...

Å vad det är skönt med alla kåta människor här, det är en sån bra känsla med öppet prat utan att det känns "för mycket" om ni fattar vad jag menar...

En kvinna ska inte få orgasm för att hennes partner ska få känna sig som Tarzan, utan för att hon är värd att få njuta.

el gardo

Medlem
Kön
Man
jag tror jag onnanerat till orgasm 5 eller 6 ggr en dag. Visst då var det ju under natten också, men ibland är det verkligen så. Kittlandet går inte över. Många dagar som det varit kanske 3-4- ggr. Sanslöst. Orgasmerna brukar inte vara riktigt lika starka varje gång, men nästan. Däremot brukar liksom den fruktansvärda upphetsningen avta, men när orgasmen är nästan lika stark som innan så är det ashäftigt.

maxxan

Ny medlem
Kön
Man
Hur tråkigt som helst idag och blir lite småkåt av att sitta och läsa på detta forum. Kan inte springa iväg och onanera på jobbet bara. Funkar nog inte för mig...

shadow

Medlem
Kön
Man
Har en riktig kåt-dag idag....kommer inte att bli mycket gjort känner jag. Har redan runkat en gång sedan jag klev upp men är fortfarande sprängkåt...

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Kåtdagar har jag nog bara haft med partner. Däremot händer det ganska ofta att jag onanerar sex sju gånger mest bara för att jag inte har nåt bättre för mig. Inte så kåt just då, men jag vet ju vad som händer och sämre tidsfördriv kan man ha :).

camkille

Ny medlem
Kön
Man
har du msn, jag har addat dig...

hej, jag har hittat detta sida genom sök motorer.. har alldrig onanerat framför en cam. men vill gärna prova med en tjej på andra sidan... vet inte vad jag ska säga mer... e ofta så kåt..

gizzmo

Medlem
Kön
Man
hmm visst har jag kåtdagar det är som du säger, man får inget gjort och man kan komma flera gr. på en dag utan att bli nöjd. Tycker offta att desto fler gr. desto starkare orgasm blir det.:p härligt att du delar med dig av din dag.

Erik188

Medlem
Kön
Man
Jag har också dagar när det blir sådär 6-7 ggr per dag, men man får tyvärr ganska lite annat gjort då. Är man bakfull är det rent fruktansvärt. Då kan man ju hålla på flera timmar i sträck.

mgk

Medlem
Kön
Man
Håller med. Bakfyllekåt är riktigt jobbigt, går aldrig över! Jag har morgonbånge i flera timmar...

Toppen