Onani eller sex med partner?

P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Okej, att inte ha nåt val är ju en annan sak - men det finns ju människor som onanerar fast dom lever i ett fast förhållande (jag t.ex.). Båda varianter är ju fina.

Missförstå mig rätt...
Klart att jag onanerar även när jag har en partner...men i valet mellan det och att älska med rätt person...då är onani inte ett alternativ...

kukshow

Ny medlem
Kön
Man
Man kan ju bli lite tom efteråt ibland...när man älskar med sin partner är det förhoppningsvis inte så...men att runka i flera timmar och fantisera och bara vara med sej själv är en djup å viktig skön känsla som jag tror kanske bygger upp sexlivet med den eventuella partnern

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
För mig är det klart man gör båda, lust är bra o allt som är skönt är välkommet.

Finns inte mycket som slår en varm kropp.. tätt intill din, varm, svettig hud mot hud.. Kuken stenhård inne i henne, ta för sig o njuta tillsammans... [}:)]:p

Men det är skönt att runka oxo, ibland tillsammans med någon oanständig onanissa över msn... ;) Gillar verkligen onanerande tjejer, det är upphetsande.

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
För mig är det stor skillnad mellan att ha sex med en partner som jag känner väl, och en partner som jag träffar för en kväll (det kanske inte kallas för partner:oops:)

Att onanera och ha sex med en tillfällig partner tycker jag går på ett ut.

Men att ha sex med sin kärlek är en helt annan sak.

Kanske är det skillnad för tjejer och killar?

Toppen