Jag var ledig från skolan en dag för ett år sedan och mina föräldrar jobbade och min bror hade skola. (Vi gick på olika skolor) Jag sov länge och när jag vaknade framåt lunchtid så låg jag och drog mig en stund och fantiserade och det ledde till det det brukar göra så jag sparkade av mig täcke och trosor och började smeka mig. Jag var väl inte helt tyst. Jag var ju ensam hemma! Efter ett tag så ställde jag mig på knä med rumpan upp och huvudet i kudden och smekte mig både här och där. Då hör jag att det är någon vid dörren till mitt rum. Jag tittar ditåt och ser en skugga röra sig och sen hör jag hur toadörren låstes. Då ville jag bara dö!!! Det visade sig att brorsan hade slutat tidigt och antagligen stått och runkat utanför min dörr!!! Han kunde inte hålla sig från att flina när han kom ut från toan så jag förstod att han sett!!! Den dagen kom han med små kommentarer som gjorde att jag skämdes, som få fingret ur röven, vaknat på rätt sida, och så. När han fått mig att skämmas så mycket att han fått mig att gå till mitt rum och stänga in mig flera gånger så ledsnade han och har inte sagt något mer...
Nyfiken på mycket..
Nyfiken på mycket..