Onani - med eller utan kläder?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Helst naken, är inget fan av när byxlinningen trycker mot roten eller under pungen. Går ju att dra ner mer för fritt spelrum runt den lille men jag är en sån där som i regel tappar all kåthet direkt efter att jag kommit så vill minimera risken med sperma på oväntade ställen.
Samma med mig att jag tappar både stånd och lust direkt efter orgasm...
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Oftast börjar jag med något på… som trosor mm kan hålla på och onanera, smekakuken länge då .., ibland går det och jag kommer skönt eller är naken med någon leksak :p
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Oftast blir det med kläder på eller bara något på överkroppen framför datorn. Men riktig kvalitetsonani är naken så när som på en metallkukring.
 

Tightnylon

Välbekant medlem
Kön
Man
Passade på idag vid lunchtid i det fina vädret. Stannade till vid en rastplats och hade förberett med baddräkt och strumpbyxor under träningskläder. Tog med en filt och mina pumps och gick upp en bit i skogen ovanför vägen. La filten på marken och klädde av mig och tog på mig pumpsen. Med hål för bara kuken i baddräkten och strumpbyxorna var det skönt att ligga och smårunka en stund i solen. Reste på mig ibland så jag kunde se trafiken..........kanske någon såg mig
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har helst undertröja eller t-shirt som enda plagg när jag runkar. Just nu är jag naken framför datorn mest för att testa. Föredrar nog fortfarande att ha något på överkroppen men naket har sina fördelar trots allt märker jag. Ingen tröja som kan glida ner och dölja kuken. :)
 
Toppen