onani med is

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, jag tar väl Doc H's förslag och startar en ny tråd om detta...
Behöver ju inte nödvändigtvis vara onani med is utan även sex med det.
Däremot verkar jag vara ganska ensam om att ha provat det där, kom igen nu, prova och berätta hur det kändes?!;)

Runko

Medlem
Kön
Man
Nädå Issa,du är inte ensammen om att ha lekt med is i sängen. Själv så blev jag avsugen av en tjej som hade isbit i munnen,det var både kallt och skönt för kuken på samma gång faktist,en annorlunda och skön kännsla som jag tycker de flesta borde prova. Tjejen fick ju naturligtvis samma behandling av min,men det är en anna historia :)

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Vad bra det är fler fick ju nästan det intrycket...
Härligt, men du borde ju ha använt is tillbaka ;)

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja, jag tar väl Doc H's förslag och startar en ny tråd om detta...
Behöver ju inte nödvändigtvis vara onani med is utan även sex med det.
Däremot verkar jag vara ganska ensam om att ha provat det där, kom igen nu, prova och berätta hur det kändes?!;)

men jag tycker att du r lite väl sparsam med detaljerna...

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ja, det tycker han/vi.... och du vet ju vad du får oss att tänka på då... lust... och vad som händer i vissa regioner av våra kroppar då? Under midjebandet till våra boxers? ;)

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag har också testat det där. Det är jätteskönt att retas med isbiten på kroppen, men varesig jag eller tjejen tyckte om kylan där nere. Känsligt - lite för kallt. Men trevligt för övrigt. :)

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Åhå, ja, jag får väl berätta då... Egentligen inge ovanligt alls... Istället för att löst smeka mig med fingrarna över magen, brösten, jumskarna... Så använde jag isen, sant det är kallt, men det är lite upphetsande kallt också, man ryser och kroppen blir lite känsligare...
Man börjar andas tungt och blir lite mer nyfiken, så jag lät isbiten glida över de yttre blygdläpparna också... sen glider de upp igen och sen pga nyfikenhet så smekte jag med den även innanför blygdläpparna och väldigt försiktigt över klitoris...
Sen så när det börjar bli för kallt så använde jag fingrarna ett tag, och sen så använde jag än en gång en isbit....

Så, det var väl den lite mer detaljerade versionen av vad jag gjorde med isbitarna ;)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Åhå, ja, jag får väl berätta då... Egentligen inge ovanligt alls... Istället för att löst smeka mig med fingrarna över magen, brösten, jumskarna... Så använde jag isen, sant det är kallt, men det är lite upphetsande kallt också, man ryser och kroppen blir lite känsligare...
Man börjar andas tungt och blir lite mer nyfiken, så jag lät isbiten glida över de yttre blygdläpparna också... sen glider de upp igen och sen pga nyfikenhet så smekte jag med den även innanför blygdläpparna och väldigt försiktigt över klitoris...
Sen så när det börjar bli för kallt så använde jag fingrarna ett tag, och sen så använde jag än en gång en isbit....

Så, det var väl den lite mer detaljerade versionen av vad jag gjorde med isbitarna ;)

Jag måste prova - den saken är säker...;)

polar

Aktiv medlem
Ålder
42
Kön
Man

Det låter som du hade en riktigt skön stund för dig själv med isen ;)

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man

Det låter som du har en berättelse att berätta för oss då du blivit hett nedkyld...;):p

:cool: Gillar tanken på att bli hett nedkyld...;)

...och jag vore inte ju inte Snäckan om jag inte berättade...;):love:

Detta ser jag fram emot att få läsa om:p Hur din hud knottrar sig av isen samtidigt som hettan flödar inombords ååhh:love::love:

Du är alltid den du är min älskade Snäckan, och den du är, är den som delar med sig av upplevelser och tankar, tack för att du finns här bland oss...:love::love::love:

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna

Det låter som du har en berättelse att berätta för oss då du blivit hett nedkyld...;):p

:cool: Gillar tanken på att bli hett nedkyld...;)

...och jag vore inte ju inte Snäckan om jag inte berättade...;):love:

Detta ser jag fram emot att få läsa om:p Hur din hud knottrar sig av isen samtidigt som hettan flödar inombords ååhh:love::love:

Du är alltid den du är min älskade Snäckan, och den du är, är den som delar med sig av upplevelser och tankar, tack för att du finns här bland oss...:love::love::love:

Dito...;):love::love::love:

Toppen