Ja, jag tar väl Doc H's förslag och startar en ny tråd om detta...
Behöver ju inte nödvändigtvis vara onani med is utan även sex med det.
Däremot verkar jag vara ganska ensam om att ha provat det där, kom igen nu, prova och berätta hur det kändes?!
Ska jag skriva ner hela min stund med de där isbitarna tycker du?
Åhå, ja, jag får väl berätta då... Egentligen inge ovanligt alls... Istället för att löst smeka mig med fingrarna över magen, brösten, jumskarna... Så använde jag isen, sant det är kallt, men det är lite upphetsande kallt också, man ryser och kroppen blir lite känsligare...
Man börjar andas tungt och blir lite mer nyfiken, så jag lät isbiten glida över de yttre blygdläpparna också... sen glider de upp igen och sen pga nyfikenhet så smekte jag med den även innanför blygdläpparna och väldigt försiktigt över klitoris...
Sen så när det börjar bli för kallt så använde jag fingrarna ett tag, och sen så använde jag än en gång en isbit....
Så, det var väl den lite mer detaljerade versionen av vad jag gjorde med isbitarna
Jag måste prova - den saken är säker...
Åhå, ja, jag får väl berätta då... Egentligen inge ovanligt alls... Istället för att löst smeka mig med fingrarna över magen, brösten, jumskarna... Så använde jag isen, sant det är kallt, men det är lite upphetsande kallt också, man ryser och kroppen blir lite känsligare...
Man börjar andas tungt och blir lite mer nyfiken, så jag lät isbiten glida över de yttre blygdläpparna också... sen glider de upp igen och sen pga nyfikenhet så smekte jag med den även innanför blygdläpparna och väldigt försiktigt över klitoris...
Sen så när det börjar bli för kallt så använde jag fingrarna ett tag, och sen så använde jag än en gång en isbit....
Så, det var väl den lite mer detaljerade versionen av vad jag gjorde med isbitarna
Det låter som du har en berättelse att berätta för oss då du blivit hett nedkyld...
Det låter som du har en berättelse att berätta för oss då du blivit hett nedkyld...
Gillar tanken på att bli hett nedkyld...
...och jag vore inte ju inte Snäckan om jag inte berättade...
Gillar tanken på att bli hett nedkyld...
...och jag vore inte ju inte Snäckan om jag inte berättade...
Detta ser jag fram emot att få läsa om Hur din hud knottrar sig av isen samtidigt som hettan flödar inombords ååhh
Du är alltid den du är min älskade Snäckan, och den du är, är den som delar med sig av upplevelser och tankar, tack för att du finns här bland oss...
Hoppas alla med mig här inne är lite nyfiken på om du Issa fick någon orgasm av din islek?
mmmmmmm, det var ungerfär vad jag ville läsa....
vaknade verkligen till när jag läste....