acejordan
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Hände samma sak för mig med, men sen kom hon tillbaka och ville ha den.Underbart.
Hade en kvinnlig åskådare en gång.
Hon log och gjorde tummen upp och gick vidare.
Så det fick hon
Hände samma sak för mig med, men sen kom hon tillbaka och ville ha den.Underbart.
Hade en kvinnlig åskådare en gång.
Hon log och gjorde tummen upp och gick vidare.
Runkar du så att de som ser dig förstår att du vet om dem, eller låtsas du att du inte vet att de ser?Får väl skriva en liten uppdatering här, då Emmy var sist på tråden.
Jag har spenderat några dagar på Skutberget i Karlstad. (Inofficiellt nakenbad, tidigare officiellt)
Det är fortfarande mycket nakensolare där, skulle säga 70% män och 30% kvinnor.
Jag som exhib tycker om såna ställen, men givetvis behövs lite känsla. Jag har besökt det 3 gånger hittills och alla 3 gånger runkat öppet och kommit. 1. Inför en äldre man som var otroligt intresserad. 2. Inför 2 kvinnor som också var intresserade på avstånd. 3. Inför 1 äldre man och en yngre kvinna som bägge tyckte om vad de såg.
Blygsamhet är det som verkar gälla här, vilket jag tycker är helt ok. Om inte signal tillbaka ges så lägger jag ner.
Jag är försiktig och ser tecken på intresse.Runkar du så att de som ser dig förstår att du vet om dem, eller låtsas du att du inte vet att de ser?
Mmm. Har bara både tittat och visat i cam ännu.upphetsande att både titta och utföra
Man får vara försiktig var man visar upp sig. Alla uppskattar det inte och är det allmän plats är inte steget långt till blottning....Mmm. Har bara både tittat och visat i cam ännu.
Vi gillar samma sak♥En till hör som blir kåt av att onanera ”offentligt”. Står gärna i fönstret med min dildo fastsatt på fönsterkarmen och njuter.