peterpeter
Välbekant medlem
- Ålder
- 59
- Kön
- Man
runkat hela livet efter jag var10 år minst en gång om dan
Skönt att ha runkgubbarnas stöttningRäknas det bara om man kommer? Leker med kuken lite när som, om den står får den oftast några drag men spar oftast utlösningen till när kan ta tid och avnjuta akten.
Känner igen mig lite i det du skriver. Nu 70+ runkar jag dagligen men sprutar inte. Håller igen tills frun är villig, vilket är ca 1 gång i veckan. Hon behöver glidmedel i fittan innan den producerar egen kåtolja. Blir halt och blött och lngen friktion. Tar ett tag att komma då därför sparar jag på sprutet då är det lättare att komma i henne. Frun får oftast orgasm. Kul att det funkar för oss gamlingarRunkade mycket sedan cirka 11års åldern redan innan sperman kom. Sedan cirka 3ggr i veckan med variation, hela livet, med eller utan förhållande. Har minskat något nu vid 54år. Försöker hålla och spara till frun en eller två ggr i veckan istället, men kan ibland inte låta bli. Särskilt om det dröjer med frun några dagar. Då måste man kolla porr och runka. Hoppas fortsätta med det så länge man lever. Men jag har hellre sex om det finns möjlighet. För bara ett par år sedan blev jag på dåligt humör om jag inte fick utlösning efter 3-4 dagar. Nu har det plötsligt blivit lite lugnare. Men nu har jag svårare att komma när jag har sex. Lättare att komma utan problem vid onani. Frugans mus har blivit väldigt våt men också mjukare så det ibland inte finns någon friktion kvar. Då är det inte lätt att komma.
Ja det gäller att inte runka och komma vid fel tillfälle om frun helt plötsligt vill ha sex! Jag försöker öka sex till 2ggr per vecka men hon är oftast trött efter jobbet. Ibland jag också. Tidigare var jag sugen vid alla tillfällen som gavs men nu minskar det något. Men skönt att övergången verkar avta och musen är mer normal igen. Det var som taggtråd ett tag och kom jag i henne så sved det i henne länge efter. Nu är det helt OK, men som sagt tappar hon nog en del libido efter ett tag och då är det bara halt och mjukt utan friktion. Vi ska försöka njuta mer i början och så får jag vara snabbare att komma istället. Hoppas på det. Man blir ju lite orolig. Men så länge runkandet fungerar så får man vara lugn och hålla systemet igång. Lite tillskott med L-Arginin öker trycket och zink så man får en bibehållen sats. Däremot går det fint att ha analsex, då kommer jag väldigt skönt utan lika stor ansträngning. Men jag måste bearbeta det lite till så hon vill det mer.Känner igen mig lite i det du skriver. Nu 70+ runkar jag dagligen men sprutar inte. Håller igen tills frun är villig, vilket är ca 1 gång i veckan. Hon behöver glidmedel i fittan innan den producerar egen kåtolja. Blir halt och blött och lngen friktion. Tar ett tag att komma då därför sparar jag på sprutet då är det lättare att komma i henne. Frun får oftast orgasm. Kul att det funkar för oss gamlingar