onani på äldre dar. enkät.

Deburon

Ny medlem
Jag är 55 nu och började runka kring 10 års åldern. Runkar dagligen, nästan, med sprutar bara några gånger per vecka. Kan nästan inte se att jag ska sluta med det. Njuter ibland med av att runka än att knulla, om än inte alltid så.

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
1. När började du onanera?
Jag var i 10-årsåldern.

2. Hur många år har du onanerat?
Ända sen dess! :p

3. Har du onanerat lika ofta dsv. antal gånger dag eller vecka. hela tiden eller har det blivit mindre hur äldre du blir?

Jag har alltid onanerat mycket, ca 3-4 ggr per vecka. Älskar att ha sex med sambon och olika kk genom åren. Onanerar mer med stigande ålder 6-8 ggr per vecka numera. Alltid till äkta amatörporr.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
1.Sen 10-11 års ålder 2. Runt 50år 3.Mellan 22-50 sex med partners,från ca50 vill inte frun lika ofta och runkandet tar över. 4.62år och runkar oftast varje dag.kommer fortsätta så länge det går.Börjat se efter en runk-kompis.

Kentha74

Medlem
1, ”Upptäckte min penis i lågstadiet, minns vagt att min mor vart kallad till skolan runt den tiden för att jag ”juckade” mot en klasskompis. Till mitt försvar var att den tjejen var jag kär i ända in i högstadiet så mina känslor var ju äkta lixom. Haha första gången jag upplevde min egen sperma var med skolsyster i typ 5: an då hon onanerade mig till utlösning men det är en helt annan historia det.

2. Regelbundet sedan dess med en markant ökning när jag nyligen passerade 50….

3. Se svar 2

Onanerar oroande mycket och tömmer min sperma lite överallt. Kan man bli inlåst om man överdoserar sperma-uttömning? Haha

Runkgubbe08

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
1. Var 11år första gången och sen des har jag runkat mycket
2. Blev mycket kåtare när jag var 55+ och runkar mera nu än i ungdomen
3. Är 65 och runkar daglgen

jacafo

Ny medlem
Kön
Man
Började när jag var 12-13 år. Har runkat mer eller mindre hela tiden. Inte lika mycket när jag var gift under 24 år. Är nu 70+ och blir bara kåtare och kåtare. Har alltid varit straight men börjar mer och mer fantisera åt gay/bi. Suga kuk, bli sugen. Runka tillsammans. Kanske knulla varandra. Kommer nog runka så länge jag kan röra armarna. :D

GodisRunken

Medlem
Kön
Man
Jag är 72, snart 73.
1. När började du onanera?
Jag var 12 år, fick ett litet sprut och på den vägen är det.

2. Hur många år har du onanerat?
Ända sen dess.

3. Har du onanerat lika ofta dsv. antal gånger dag eller vecka. hela tiden eller har det blivit mindre hur äldre du blir?
Jag har alltid runkat mycket, typ varje dag, Bara under perioder då jag har haft tillgång till en villig kvinna som jag har hoppat över någon dag och knullat i stället. Med åldern är lusten kvar och runkandet också och så kommer det nog att fortsätta så länge som den blir styv och kåt. :)

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej på er! Jag är 64 år.

1) Jag började runka när jag var 10 år gammal och min normala runkdos blev snart 1-2 gånger dagligen, men med jämna mellanrum körde jag ibland "runkmaraton", alltså runkade mig till utlösning 4-5 gånger på raken. Jag minns ganska tydligt att känslan i runkandet förändrades påtagligt när jag kommit upp i övre tonåren, vid 17-18 års ålder ungefär: att runka hade förstås känts bra från första början, men det var liksom ingen supernjutning, men just detta förändrades i övre tonåren - jag fick hålla på betydligt längre för att få utlösning, och njutningen blev så mycket mera intensiv.

2) Jag har runkat i 54 år.

3) Jag bibehöll min gamla vanliga runkdos på 1-2 gånger om dagen tills dess jag blivit 52 år. Vissa hälsoproblem gjorde att jag fick lov att dra ner på runkandet rätt ordentligt - jag orkade helt enkelt inte köra dagligen. Under de senaste 2-3 åren har det blivit 3-4 gånger i veckan vanligtvis.

Couple7075

Medlem
Kön
Man
Runkade mycket sedan cirka 11års åldern redan innan sperman kom. Sedan cirka 3ggr i veckan med variation, hela livet, med eller utan förhållande. Har minskat något nu vid 54år. Försöker hålla och spara till frun en eller två ggr i veckan istället, men kan ibland inte låta bli. Särskilt om det dröjer med frun några dagar. Då måste man kolla porr och runka. Hoppas fortsätta med det så länge man lever. Men jag har hellre sex om det finns möjlighet. För bara ett par år sedan blev jag på dåligt humör om jag inte fick utlösning efter 3-4 dagar. Nu har det plötsligt blivit lite lugnare. Men nu har jag svårare att komma när jag har sex. Lättare att komma utan problem vid onani. Frugans mus har blivit väldigt våt men också mjukare så det ibland inte finns någon friktion kvar. Då är det inte lätt att komma.

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkade mycket sedan cirka 11års åldern redan innan sperman kom. Sedan cirka 3ggr i veckan med variation, hela livet, med eller utan förhållande. Har minskat något nu vid 54år. Försöker hålla och spara till frun en eller två ggr i veckan istället, men kan ibland inte låta bli. Särskilt om det dröjer med frun några dagar. Då måste man kolla porr och runka. Hoppas fortsätta med det så länge man lever. Men jag har hellre sex om det finns möjlighet. För bara ett par år sedan blev jag på dåligt humör om jag inte fick utlösning efter 3-4 dagar. Nu har det plötsligt blivit lite lugnare. Men nu har jag svårare att komma när jag har sex. Lättare att komma utan problem vid onani. Frugans mus har blivit väldigt våt men också mjukare så det ibland inte finns någon friktion kvar. Då är det inte lätt att komma.
Känner igen mig lite i det du skriver. Nu 70+ runkar jag dagligen men sprutar inte. Håller igen tills frun är villig, vilket är ca 1 gång i veckan. Hon behöver glidmedel i fittan innan den producerar egen kåtolja. Blir halt och blött och lngen friktion. Tar ett tag att komma då därför sparar jag på sprutet då är det lättare att komma i henne. Frun får oftast orgasm. Kul att det funkar för oss gamlingar

Couple7075

Medlem
Kön
Man
Känner igen mig lite i det du skriver. Nu 70+ runkar jag dagligen men sprutar inte. Håller igen tills frun är villig, vilket är ca 1 gång i veckan. Hon behöver glidmedel i fittan innan den producerar egen kåtolja. Blir halt och blött och lngen friktion. Tar ett tag att komma då därför sparar jag på sprutet då är det lättare att komma i henne. Frun får oftast orgasm. Kul att det funkar för oss gamlingar
Ja det gäller att inte runka och komma vid fel tillfälle om frun helt plötsligt vill ha sex! Jag försöker öka sex till 2ggr per vecka men hon är oftast trött efter jobbet. Ibland jag också. Tidigare var jag sugen vid alla tillfällen som gavs men nu minskar det något. Men skönt att övergången verkar avta och musen är mer normal igen. Det var som taggtråd ett tag och kom jag i henne så sved det i henne länge efter. Nu är det helt OK, men som sagt tappar hon nog en del libido efter ett tag och då är det bara halt och mjukt utan friktion. Vi ska försöka njuta mer i början och så får jag vara snabbare att komma istället. Hoppas på det. Man blir ju lite orolig. Men så länge runkandet fungerar så får man vara lugn och hålla systemet igång. Lite tillskott med L-Arginin öker trycket och zink så man får en bibehållen sats. Däremot går det fint att ha analsex, då kommer jag väldigt skönt utan lika stor ansträngning. Men jag måste bearbeta det lite till så hon vill det mer. ;) :)

Kuksprutan

Välbekant medlem
Började nog runka i 10-12 årsåldern. Har runkat mer eller mindre sedan dess. Är 66 år nu.
Runkar även nu ofta ibland dagligen ibland med några dagars uppehåll.

Toppen