Ser fram emot att läsa din rapport!5/7 fick bli en snabbis inne på toaletten
Kan bli jobbigt att ha tre kvar om jag kommer hem för sent…
Har nyss kommit hem och precis taket saken i egna händer, som alltid 6/7 = en kvar och 1,5h på mig… det ska GÅSer fram emot att läsa din rapport!
Härligt jobbat, du fixade det! Nu sover du säkert gott, det hade jag gjort i alla fall efter 7 orgasmer på ett dygn. Klarar du 8?Har nyss kommit hem och precis taket saken i egna händer, som alltid 6/7 = en kvar och 1,5h på mig… det ska GÅ
Grattis!Phew. Med en kvart tillgodo så klarar jag 7/7.
Kan väl inte påstå att nr 6 & 7 var mina skönaste runk Och spruten var knappast något som gick till historien.
Jag är rätt uttömd nu och undrar om #8 är något att ta sig an… inte imorgon i alla fall
Haha jag är stolt över att jag fortfarande klarar 7 på en och samma dagGrattis!
Jag missförstod reglerna och körde på dag efter dag. Jag tycker det är fusk att ta paus och vila sig...hahaha
Men härligt och bra jobbat, med tanke på att du tidigare skrivit att du knappt fått mer än en orgasm samma dag tidigare!Att veta hur andra upplever sina orgasmer kan väl ingen veta? eller?
Men jag vet ju att mina orgasmer kan skilja sig åt! Alla tar mig inte till de himmelska höjderna så att säga även om de är sköna och avslappnande i all fall
Jag tror att jag får ge upp på tredje dagen för jag längtar inte ens efter fler än tre eftersom det börjar göra mer ont än det känns skönt
Men det kanske behövs mera träning som i alla andra sammanhang
Jag har också klarat sju. Funderar på att ge mig på åtta!Haha jag är stolt över att jag fortfarande klarar 7 på en och samma dag
Lycka till och låt oss höra. Själv ligger nog mitt rekord på 5 eller, men måste se nångång vad jag kan prestera nu för tiden.Jag har också klarat sju. Funderar på att ge mig på åtta!