Online just nu 21-01-08

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Tycker om att se er två kåta varelser framförmig står på knä bakom er och runkar min stenhårda kuk

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ta det lugnt och andas djupt... Ju längre det drar ut på tiden - desto skönare:p

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du är fin där du ligger alldeles tyst under mig... ser dig i ögonen medan jag kupar min hand runt ditt ena bröst... Kan jag se en liten glimt av njutning i din blick? Själv andas jag tyngre och tyngre av att känna stånd som trycker sig mot mig bakifrån...ÅÅååhh sååå skööönt!!!

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
din hand mot mitt bröst får en våg av upphetsning svalla över mig och jag känner hur jag blir alldeles yr av åtrå.....
jag vill ha mer!!

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Du är fin där du ligger alldeles tyst under mig... ser dig i ögonen medan jag kupar min hand runt ditt ena bröst... Kan jag se en liten glimt av njutning i din blick? Själv andas jag tyngre och tyngre av att känna stånd som trycker sig mot mig bakifrån...ÅÅååhh sååå skööönt!!!
Styr min hårda kuk mot din väntande fitta

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ler mot dig medan jag lägger mina händer runt din nacke och kysser dig lätt på munnen innan mina läppar vandrar ner över dina kinder...din hals... dina bröst... din mage...

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Ååååååååååå jag bara lutar mig tillbaka och njuter av att se er smeka varandra runkar och blir så kåt av det jag ser

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
mina läppar besvarar din kyss.
dina fuktiga läppar får min hud att knottra sig...

jag trevar försiktigt med mina darrande händer från dina höfter och upp mot dina bröst som jag sakta och varligt fångar i mina händer...

Janne K

Medlem
Kön
Man
ser njutande på när de läckra och fuktiga tjejerna hetsar upp varandra, min hand är stagigt på verktyget... njuter av det jag ser

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
...med varsamma rörelser, masserar jag dina redan styva bröstvårtor och hur hur du flämtar lite lätt medan ditt huvud och dina kyssar söker sig ner via min mage :oops:

Janne K

Medlem
Kön
Man
blir stenhård när jag ser Snäckan böja sig fram över FridaA och puta sexigt med sin rumpa i vädret...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Stönar högt av din beröring... Lägger mitt kön mot ditt och känner hur skönt det är när våra klitoris´ gnuggas mot varandra...

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
jag kan inte låta bli att stöna till och tar tag i ditt ansikte mellan mina händer och för våra läppar mot varandra...
min tunga hittar din och vår kyss blir så intensiv då våra underlivs rörelser blir allt mer häftigare [:0]

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Skönt att se din kåthet stånd:p Härligt att du runkar kuken medan du tittar på oss... kanske vill suga snart...:p

Toppen