Den är grov. Jag har 15,5 ungefär och runkade en gång med en kille som hade en så sjukt grov att min såg ut som en smal pinne. Den var rejält grov!Grov! Min är ca 16 mitt på skaftet, brukar bli kommenterad som grov
Den är grov. Jag har 15,5 ungefär och runkade en gång med en kille som hade en så sjukt grov att min såg ut som en smal pinne. Den var rejält grov!Grov! Min är ca 16 mitt på skaftet, brukar bli kommenterad som grov
Ok. Tänkte att det kanske gjorde ont på dej eller så....Vet inte vad skillnaden är med hur djupt det går. Men den är rätt lång också. Troligtvis har det nog att göra med vilken tid på månaden det är.
Men rumpan struntar i det, där funkar alltid djupt.
Skulle göra ont om han trycker på lite hårdare, men samtidigt så är viss smärta väldigt nära njutning. Så ju närmare jag kommer till orgasm, desto mer tål jag. Tror det är därför jag kommer så j-a hårt. Händer då och då att jag tappar typ medvetandet, sen vaknar jag på morgonenOk. Tänkte att det kanske gjorde ont på dej eller så....
Nja, den jag blivit knullad av som haft längs kuk, 22cm, han kände jag inte att han "bottnade" kände till och med hans stora pung daska mot min mellangård...Är ni för långa så bottnar man och det är inte skönt för någon oavsett vad man sätter på. Jag tar gärna emot grövre än längre. Normal längd så flyter det på...
Manya
Schysst profilbild och banner. Härlig storlek16x14 räcker bra för mig
16 är mer än genomsnittet sägs det, och det är en bra och bekväm storlek. Själv är jag ca 16-17 cm16x14 räcker bra för mig
Häftigt med rejält mycket grövre än långJag mätte min kuk när jag var riktigt kåt efter en massa porrfilmer. Längden är inget att skryta med, bara 13 cm. Grovleken är bättre, 17 cm. Inget av måtten platsar väl i det som räknas som optimalt.