M
milfeneva66
Gäst
Inte mindre än 20 cm
Såg ett reportage på tv för några år sedan om en kille i England. Hans kuk var 27 cm och ganska grov. I yngre år hade tjejer varit som tokiga i att få ha sex med honom mest av nyfikenhet på hur det skulle kännas. Nu var han gift men hans fru gillade inte att ha vaginalt sex utan föredrog att han tog henne i stjärten! Tydligen kan man komma in långt den vägen...
Ja, det är inte kul att komma för djupt. Det kan göra väldigt ont för en tjej om man stöter in kuken för djupt. Min är ungefär 20 cm och då får man ändå vara försiktig ibland.Det är faktiskt sant, i rumpan så bottnar du ju inte lika lätt. När någon slår i livmoderstampen för att de är lite för långa så kan det göra riktigt ont. Jag föredrar ju stora, men grovheten är viktigast. Det är känslan av att vara uppfylld som tänder mig.
Ja, det är inte kul att komma för djupt. Det kan göra väldigt ont för en tjej om man stöter in kuken för djupt. Min är ungefär 20 cm och då får man ändå vara försiktig ibland.
Ja, det är ju underbart! Och är tjejen riktigt kåt så anpassas tjejen till kukens längd. Det där med spegel låter skönt!Om killen är försiktig och kan hantera sin sak är det sexigt med långa också. Om de har kontroll och stanna upp så de inte trycker in hela. Speciellt om man kör bakifrån framför en spegel så ser man ju också kuken och kukroten, känner mig som en riktigt porrstjärna då.