Atomicswing
Aktiv medlem
Jag kommer inte överens med ordet runka, tycker inte om att säga att jag runkar, okej kanske inte så många gånger jag säger jag runkar. Vad tycker ni?
Och tur är väl det. Jag skulle inte uppskatta en värld där alla är helt lika. Det är ju olikheterna som gör livet värt att leva.Inte min grej
alla är vi olika,
Bra att veta! Då kommer jag aldrig att be dig att runka kuken för migTycker med om kåta ord! Fast just det ordet.. avtändande för mig
Hahah du är snäll! lova att använd ett annat ord!Bra att veta! Då kommer jag aldrig att be dig att runka kuken för mig
Jag använder också båda orden men om jag beskriver det jag själv gör använder jag mest runka. Onanera använder jag om jag beskriver vad min fru gör eller när vi onanerar tillsammans.Jag tycker av någon anledning mer om ordet onanera än runka. Använder bägge orden flitigt i konverationer och några till men onanera är mitt favoritord.
Onanera är mera kliniskt medans det hårdare råare runka är mera sexuellt!Onanera tycker jag låter lite finare eller vackrare... Runka mera hårt eller rått...
Jag använder själv mest ordet runka, men märkt att jag allt oftare säger/skriver onanera. Ordet 'runka' har väl egentligen sin betydelse i 'skaka'. Minns en gång när min mor berättade i något sammanhang att hon suttit på tåget och runkat. Vi barn som lärt oss vad runka betyder i sexuell mening tyckte det var så pinsamt när mor sa så. Hon hade förstås ingen aning om att ordet fått en annan betydelse...
Jag brukar använda ord som är uppkåtande för mig. Det kan bero lite på sammanhanget.Jag kommer inte överens med ordet runka, tycker inte om att säga att jag runkar, okej kanske inte så många gånger jag säger jag runkar. Vad tycker ni?
Jag tycker verkligen du slog huvudet på spiken här.Jag brukar använda ord som är uppkåtande för mig. Det kan bero lite på sammanhanget.
Var på hälsokostbutiken för att köpa någon olja glid för att "runka" med.
"Jag vill ha någon olja glidmedel eller liknande att ha till onani"
Oftast använder jag ordet onanera.
Egentid, Pyssla om sig, Solosex..
Det finns nog många ord.
Så för min del är det ofta ord som
Onanera, Penis, Samlag, Erektion
Jfr
Runka, Kuk, Knulla, Ståkuk
Passar i olika sammanhang
Mitt tips..
Ord som du är bekväm med. Som du tycker är upphetsande.
Jag var inne på att ha nåt med hetta i. Typ liniment. Värmande glidmedel är lite för svaga. Men damen tyckte att de liniment de hade skulle vara för heta. Hon rekommende en massageolja jojobaoljaJag tycker verkligen du slog huvudet på spiken här.
Lite kul att du gick till hälsokostbutiken för att handla glidmedel till onani. Det är inte första affären som jag tänker på om jag vill ha någon onaniolja. Hade de något bra att föreslå?
Jag var inne på att ha nåt med hetta i. Typ liniment. Värmande glidmedel är lite för svaga. Men damen tyckte att de liniment de hade skulle vara för heta. Hon rekommenderade en massageolja jojobaolja
Kul att blanda onanera och kuk.Visst är ordet runka bra och trevligt. Låter lite fel om man skulle säga "nu ska jag onanera min hårda kuk"