Oj mania och MissSecret! Har aldrg någonsin ens kommit nära av att någon pilla på mina bröst. Måste hinta till pojkvännen att det faktiskt finns tjejer som kan komma av det, så kanske han ägnar sig ännu lite mer åt dem.
En polare till mig berättade att hon gjort en form av bröst yoga, det var tydligen helt amaze!
Hon fick inte orgasm eller så men hade en hel timma att bara lära känna sina bröst som hjälpte henne att njuta ännu mera senare när hon har sex. Nu skall hon på samma grej fast vaginal yoga...låter hur grymt som helst...behöver kolla upp det här![]()
Är det skillnad om du stimulerar ett bröst eller det ska vara båda samtidigt? Stimulerar jag en bröstvårta på mig själv händer inte så mycket men tar jag på båda samtidigt då händer det saker i underlivet.Jag tror jag har en nerv som går direkt från bröstvårtorna till min klitoris. Jag får inte orgasm av bara bröststimulans men jag blir superkåt av det. Därför älskar jag saker som bröstbondage och bröstvårteklämmor.
För mig spelar det ingen roll om båda eller bara en bröstvårta stimuleras. Jag blir lika kåt. Speciellt om någon suger på bröstvårtan.Är det skillnad om du stimulerar ett bröst eller det ska vara båda samtidigt? Stimulerar jag en bröstvårta på mig själv händer inte så mycket men tar jag på båda samtidigt då händer det saker i underlivet.
Kan vara intressant att få svar från fler kvinnor om ni upplever samma sak att båda brösten ska stimuleras samtidigt.
I ett tidigare förhållande jag hade, sa hon att hon nästan fick orgasm när jag smekte och kysste hennes bröst och bröstvårtor. Men hon nådde tyvärr inte ändra fram. I ett annat förhållande blev tjejen oerhört upphetsad av att jag smekte hennes bröst bakifrån så hon kunde inte motstå att ha sex trots att hon var på väg att somna. Hon sa till mig att låta bli hennes bröst när hon var trött och ville sova för annars ville hon bara ha sex på en gång! I nuvarande förhållande är det inte alls på det sättet. Bara som komplement till annan stimulans. Så jag får bara gratulera till att ha så känsliga bröst både till dig och din kille!Idag hände det! Jag fick orgasm av bara bröstsmeket. Han pillade på bägge bröstvårtorna och jag fick en otrolig orgasm. Tror att det gjorde sitt till att jag var naken och särade på benen också. Hade nog inte fixat det med kläder på och benen ihop. Så superskönt det var![]()