Orgasm hur känns den för er?

Shineonyou

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag undrar hur orgasm känns för er andra tjejer. För mig känns det nästan ingenting, och undrar om det kanske finns bättre orgasmer att sikta på. Vet att det en gång var en alldeles underbar känsla, men det händer inte nuförtiden, det är mest underlivet som krampar lite och det är allt. Kanske är något fel på hormon ämnena i kroppen eller något.

S

spawnfestis [under 18]

Gäst
Såg på passagen.se nån som sa att varför tycker ni killar att det är så HIMLA viktigt att "vi" )tjejer( får orgasm egentligen?

asså e de inte skönt, kan ni knulla hur länge som helst utan avtändning eller hur funkar de, vill ochså veta Shineonyour...
Intresserad :)

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag undrar hur orgasm känns för er andra tjejer. För mig känns det nästan ingenting, och undrar om det kanske finns bättre orgasmer att sikta på. Vet att det en gång var en alldeles underbar känsla, men det händer inte nuförtiden, det är mest underlivet som krampar lite och det är allt. Kanske är något fel på hormon ämnena i kroppen eller något.

En orgasm känns olika ifrån gång till gång. Ibland kan den vara mer svag som du beskriver och nästan vara en besvikelse eftersom att det har varit så skön innan. Mina orgasmer är oftast lite skönare än så... och du kommer garanterat känna igen en "skön orgasm". För mig känns det typ som att hela underlivet drar ihop sig samtidigt som det känns otroligt skönt och man blir super våt...efter kan jag vara öm.

Att du inte upplever dina orgasmer som sköna kanske beror på att du spänner dig på något sätt och inte vågar hänge dig fullt ut?

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Såg på passagen.se nån som sa att varför tycker ni killar att det är så HIMLA viktigt att "vi" )tjejer( får orgasm egentligen?

asså e de inte skönt, kan ni knulla hur länge som helst utan avtändning eller hur funkar de, vill ochså veta Shineonyour...

Även om det är skit skönt att få orgasm så är det liksom inte mitt enda mål när jag har sex. Det kan helt enkelt vara super skönt och mysigt även fast man inte riktgt kommer "till klimax".

För att en tjej ska kunna komma måste hon vara totalt avlappnad och hänge sig till sexet. Ibland kan det bli som en press att man måste komma, och man vet att killen väntar på det osv.. vilket i sin tur försvårar för tjejen att komma överhuvudtaget. För mig och får många tjejer är det bästa därför att inte fokusera på orgasmen utan låta den komma som den kommer eftersom att man då kan slappna av på ett annat sätt.

Shineonyou

Ny medlem
Kön
Kvinna

En orgasm känns olika ifrån gång till gång. Ibland kan den vara mer svag som du beskriver och nästan vara en besvikelse eftersom att det har varit så skön innan. Mina orgasmer är oftast lite skönare än så... och du kommer garanterat känna igen en "skön orgasm". För mig känns det typ som att hela underlivet drar ihop sig samtidigt som det känns otroligt skönt och man blir super våt...efter kan jag vara öm.

Att du inte upplever dina orgasmer som sköna kanske beror på att du spänner dig på något sätt och inte vågar hänge dig fullt ut?

Vad jag vet spänner jag mig inte. Jag får bara orgasmer när jag använder min rabbit, har inte kommit dit med en kille än. Kanhända blir jag inte tillräckligt kåt när jag är själv och därför händer inget speciellt.

Shineonyou

Ny medlem
Kön
Kvinna

Det har aldrig gått för mig med en kille och jag ser det inte som ett problem. Jag känner inte att jag måste få det att gå efter jag haft sex med en kille heller, det bunkras inte upp någon frustration som det verkar göra för en del killar. Sex är skönt som det är, (för det mesta)

Toppen