Orgasm utan sprut?

Helo

Ny medlem
Kön
Man
Jupp... I did it!
Alldeles nyss:cool:

Ska nog börja köra med det. Det är jävligt praktiskt.
Men sperma är ju alltid kul ändå.

Någon annan som har klarat det?
Besides you gals?

G

Guest

Gäst
Jodå, det är inget ovanligt för mig -det händer titt som tätt.

Fördelen är att kuken aldrig slaknar och man kan fortsätta knulla. :cool:

Ett ex älskade när jag knullade henne sanslös, hon kom om och om igen -helt underbart med hennes spasmiskt krampande fitta mjölkande min kuk . . . :D

Vixie

Medlem
Kön
Man
Ja jag undrar också hur ni gör det låter riktigt skönt att bara få orgasm utan sprut och sen bara till att köra på sen igen! Snälla berätta! :D

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Berätta hur man gör med att får en orgasm utan att spruta. Hur gör man, själv sprutar jag alltid.

:p:):p

Runk_Björnen

Ny medlem
Kön
Man
jag vet faktiskt inte hur man gå tillväga om man inte kan, det är väl bara att öva sig fram. Runka sprut, fortsätt runka sprut. En vacker dag så kan du kanske "kontrollera" allt.

Jag vet faktiskt inte varför jag kan och hur jag gått tillväga för att kunna.
Är kanske samma sak som fontänorgasm för flickorna.
Inte alla som kan men sägs att det ska kunna öva sig fram till det.

Lycka till med övandet
;)

.mrking.

Ny medlem
Ålder
35
Kön
Man
jag brukar trycka hårt på... det hårda mellan pungen och röven när jag kommer så slipper jag kladd ;)

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
jag vet faktiskt inte hur man gå tillväga om man inte kan, det är väl bara att öva sig fram. Runka sprut, fortsätt runka sprut. En vacker dag så kan du kanske "kontrollera" allt.

Lycka till med övandet
;)

Rubriken säger orgasm utan at spruta, och det är visst några undrar. Det du beskriver är att hålla tilbaka ett sprut för en tid. Vad händer när du får orgasm sprutar du för de flesta som får orgasm kör vel iväg med ett sprut..

Fortsatt undrande

:):p:)

Runk_Björnen

Ny medlem
Kön
Man
Citat

Lycka till med övandet

Rubriken säger orgasm utan at spruta, och det är visst några undrar. Det du beskriver är att hålla tilbaka ett sprut för en tid. Vad händer när du får orgasm sprutar du för de flesta som får orgasm kör vel iväg med ett sprut..

Fortsatt undrande

Va kanske lite oklart va jag menade, jag vet bara att jag "typ" spänner penisen och därav kan jag få orgasm utan sprut, och kan därför fortsätta med fler orgasmer efter vart annat.

Hur man ska öva sig till dettta vet jag inte utan chansar på att man får försöka med att öva på att utföra flera orgasmer och spänna penisen och kanske trycka som mrking säger.

Hoppas det va lite bättre svar
;)

el gardo

Medlem
Kön
Man
Det man gör är att klämma åt runt sprostatan. Runk_björnen gör det med sina muskler när han "spänner penisen" och .mrking. gör det med sitt finger (han har hittat den ska gyllene punkten kanske). Musklerna man spänner åt med är de samma som man bryter strålen emd när man kissar. Kallas för PC och dem kan man träna upp, orgasmerna blir även intensivare då. När musklerna är starka kan man nypa åt i rätt ögonblick och få skön orgasmvåg i kroppen men inte utlösning. När jag fokuserar mig hårt på detta så kan jag få mindre men multippla orgasmer under några minuter. Det handlar alltså om styrkan i musklerna och stor kännedom om sin kroppsreflexer nära gränsen till sprut.

Helo

Ny medlem
Kön
Man
nämen hörni!
nu ska jag förklara så får ni öva och återkomma med svar!

Först och främst gör man det inte genom att använda handen till att blockera vägen för sperman utan man gör det genom muskler.
Grejen e att kroppen e inställd på att dessa muskler ska flexa, d.v.s. pumpa sperman ut i en kraftig orgasm.
Det man gör när man får orgasm utan sprut är att knipa igen en muskel som täpper till röret innan pumpmuskeln.
Denna kallas PC-muskeln och det är den man använder när man håller sig från att pissa. Så för att hitta den så är det bara att pissa och knipa med muskeln så att strålen stannar... Öva på det så att ni har kontroll över den och sedan försöker ni göra det när vi ska spruta.
Kan lova att det är ganska jobbigt til en början... men senare är det skönt.

Öva på nu och återkom med resultaten!

Mvh

Och det jag tycker e skoj med sperma e att det är upphetsande att spruta och att känna den trögflytande vätskan på min kuk och kropp!:D

Roach

Ny medlem
Kön
Man
Hände en gång när jag knullade med frugan, hon blev helt paff, fattade ingenting, inte jag heller. Var nog att hon tryckte på det hårda hårt som fan, så visst går det.:D

Skutt

Medlem
Kön
Man
Perfekta sättet att träna är att runka, runka, runka och ta det lite lugnt och knipa när man känner att det är precis på gränsen. Om man kör det träningsprogrammet ett tag övar man upp kontrollen och kan lyckas komma utan sprut. Själv tycker jag att en orgasm utan sprut är helt fantastiskt skönt!

Toppen