Originally posted by Välhängd
Min sambo orkar bara med en orgasm sen är hon totalt slut. Orkar knappt röra sig på 5-10 min....
Originally posted by sexologen
Originally posted by Välhängd
Min sambo orkar bara med en orgasm sen är hon totalt slut. Orkar knappt röra sig på 5-10 min....
Min flickvän blir oxå helt slut efter en orgasm... de e bara att glömma att få röra hennes klitta igen. Måste ju erkänna att jag skulle älska att få försöka vidare. Funderar på att fortsätta med g-punkten som andraorgasm så kan man låte klittan få vila. Vad tror ni om det?
Originally posted by Jockern
men tänk er att ge sin tjej 12orgasmer och alla de ger den mest absoluta njutingen som finns
Kåt kille
Originally posted by dareyou99
Originally posted by Maree
Erh? Hur långt är "ett" samlag? Har hänt att man haft maratonsex, sex mer eller mindre under en hel dag. Då kan jag säga att jag har slagit 12 orgasmer med hästlängder....
Precis!!! Men om man räknar antalet orgasmer i en följd, dvs utan att man byter ställning eller tar någon paus...
Runt 8 tror jag för min del, jag vet att det skulle gå att få fler, men att orka då... det är ta mig den inte lätt... orkar ju knappt rulla av karln vid det läget...