OS i Paris

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Märkligt att det inte finns en tråd om detta!
Vilka atleter tänder gnistan lite extra hos er?

För mig är det bland annat AngelinaTopić, höjdhopp, som fångade mitt intresse idag. (kul namn på söt tjej förresten) Annars så handbollen varit trevligt att följa och vårt svenska bordtennishopp Christina Källberg.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Kollar os varje dag! Idag e jag rasande 5an visar massa hästar istället för ping pong m mördegen:cautious: många sexiga brudar men har ingen direkt favorit, svarta sprintlöperskor är oftast läckra.
:love:
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Kollade på gång med damerna och en del var riktigt sexiga med sina tighta rumpor. Speciellt när de blev blöta då de hällde vatten över sig.
Volleybolldamerna är ju alltid snygga då de är långa och slanka:love:
 
Last edited:

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns så mycket läckra och fina tjejer inom de kortare löpgrenarna, men dom springer
ju så fort så att man får hoppas att någon ramlar så att man hinner runka färdigt.:love::cool:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Norska handbollsspelaren Nora Mörk finns det gott om nakenbilder på. Nån som vet om det finns fler nakna olympier tillgängliga?
Inte Daniel ståhl hoppas jag :unsure: .

Möjligen en nude pixl på hans tjej fanny Roos... ståhls föregångare Ricky bruch var dock inte blyg av sig, förekom i div nakensammanhang, bl a dansk gladporr!
 
Toppen