Z
zingoalla (slutat på egen begäran)
Gäst
Jag kan inte prata för andra, bara hur jag ser på saker och ting. När det gäller sex, så kan det vara helt underbart men samtidigt det svåraste som finns. Då handlar det om att både jag och min partner skall " få" något. Jag och min man är i samma situation som er, min man tänker bara på sex och jag tänker oxå mycket på sex MEN jag vill inte bara att det ska vara " pang på rödbetan" jag vill ha förspel hela dagen, tex en gullig lapp på köksbordet , sexiga telefonsamtal, mm. Sånt som gör att jag längtar som bara den, få hans stora lem i mig.Det behöver inte vara blommor paket och sånt där, utan något som visar att det är MIG han vill ha inte bara sex. Förstår du? Ju mer han tjatar ju mer avstånd tar jag, När det gäller hennes buske, varför inte låta henne raka dig först så kan du raka henne efter. Gör det till en lek.Hur är det? Någon annan som är inte nöjd med sin partner ren sexuellt? Jag är mycket aktiv, vill ha sex, tänka på sex och tycker om min fru, men vi är inte riktig likadant.
Om inte jag tar initiativet då händer ingenting i två, tre veckor.
Jag skulle tycka om det så mycket om hon skulle raka sig, men hon har världens busk mellan benen och tänka inte ändra på det.
Vi är helt enkelt ganska olika när det handlar om sex. Allt annars funkar jätte bra.
Vad fan ska man göra?
Varför kan hon inte vara lite mer som bougyo…
/ Flyttar denna till Sex och Samlevnad - Hjälp
// Flow242
Eller lägg henne i sängen raka henne gör henne vild av kåt het, smek henne slicka henne sånt som du vet att hon tycker om, när du märker att hon är som kåtast ge henne en orgasm som heter duga, därefter låt henne va. Visa att du kan göra någoot för henne UTAN att det måste bli ett knull till slut. Gör så att hon längtar efter dig........
Lycka till