D
Domino
Gäst
Jag var och hälsade på min kusin när jag var 14. Han bodde själv med sin mamma, min faster, som var skild sedan några år. Det var lite sent fram på morgonen och jag trodde att jag var helt ensam hemma där, eftersom fastern skulle skjutsa kusinen till sin träning. Han hade ett gäng porrtidningar undangömda på sitt rum som jag bläddrade i medan jag blev allt kåtare. Sängen stod precis in till höger vid dörren till rummet och jag hade kudden upp mot väggen där dörren var, liksom bakom mig. Jag låg helt naken utfläkt på rygg på sängen och runkade för glatta livet och skulle precis komma när jag plötsligt hör min faster säga: ”jaså, du ligger här och har det skönt för dig själv?” Jag blev så rädd att jag inte kunde hålla tillbaka utan sprutade över min mage och upp över bröstet. ”Oj!” hörde jag fastern säga medan hon drog efter andan. Jag skämdes fruktansvärt. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Mina föräldrar var otroligt pryda, pratade aldrig om sex med mig.
Fastern såg på mig att jag skämdes och lugnade mig med att det inte var första gången hon sett någon göra så. Och hon lovade att inte berätta något för mina föräldrar, eller kusinen. Men om det skulle göra mig lugnare så kunde ju hon också klä av sig, föreslog hon. Jag bara nickade, kunde inte förmå mig att se på henne. Trodde nog inte heller på henne, att hon tänkte klä av sig naken för mig. Men det gjorde hon och poserade lite utmanande för mig på skoj.
Vi har haft en väldigt speciell relation efter det tillfället…
Fastern såg på mig att jag skämdes och lugnade mig med att det inte var första gången hon sett någon göra så. Och hon lovade att inte berätta något för mina föräldrar, eller kusinen. Men om det skulle göra mig lugnare så kunde ju hon också klä av sig, föreslog hon. Jag bara nickade, kunde inte förmå mig att se på henne. Trodde nog inte heller på henne, att hon tänkte klä av sig naken för mig. Men det gjorde hon och poserade lite utmanande för mig på skoj.
Vi har haft en väldigt speciell relation efter det tillfället…