Påkommen av mamma

D

Deleted member 65107

Gäst
Jag fick också en av min mamma när jag bodde hemma men vi beställde den tillsammans på en internetshop och man fick en bonus i present men den behöll hon själv. Nu i julas så köpte hon en julkalender tillsammans med min syster och de har visst delat på innehållet. :giggle:
Hur gamla är de, din mamma och din syster? För övrigt härligt att ni har en sån avspänd attityd till onani och leksaker.
 

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Håller med dig fullständigt.
jag har de absolut bästa föräldrarna i detta hänseende, alla andra också tror jag. Ville man va ifred en stund. Sa vad man hade för sig och de respekterade det fullt ut. Fick hjälp att beställa hem den första leksaken. Pappa var ifs ganska nyfiken på utgången och frågade om han fick se på nån gång. :ROFLMAO:
…Fick han ?❤️❤️❤️
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det kanske missuppfattades lite här. Jag dömer inte mig själv, jag känner mig inte som en hora eller dålig kvinna för att jag älskar sex och för att jag lever ut det med flera olika personer.
Det är inte jag som dömer utan jag beskriver den känslan jag får av vissa andra om jag inte är försiktig med vad jag säger. Främst är det människor i min ålder och yngre, ja såvida jag inte rör mig i kretsar/klubbar där likasinnade finns. Då kan det vara kul att sitta i en loungegrupp efter en häftig sexakt och diskutera vilken åktur man nyss haft med andra tjejer. :)
Yngre killar pratar gärna skit om en med sina kompisar och vissa tjejer lika så och det kan mycket väl ha med avundsjuka att göra eller denna jäkla jantelag.
Män mellan 45-55+ är nog där man känner sig mest uppskattad. De avgudar en och går igång riktigt jäkla mycket när man våpar sig ordentligt för dem. Gifta män är säkrast för de snackar inte så jävla mycket med andra ute på stan av förklarliga skäl :ROFLMAO:, dessutom riktigt tacksamma och omhändertagande efteråt. :giggle:
ah är ju inte horeri om man som tjej gillar att knulla och vet vad fittan är till för,, men visst folk dömmer ju,, men det är ju mest torrbollar som inte klarar av att andra gillar nåt dom inte själva fattar el klarar av^^jag som levt bland horor uteliggare narkomaner en period som bostadslös kan bara säga att en hora är bland samhällets viktigaste kvinnor,, dessa kvinnor är bästa psykologer och tickande bomb åtgärdare som fixar och skona alla medmänniskor alla dessa "idioter" som skulle orsaka många och mycket skada om inte hororna hade tagit hand om dessa labila män som det oftast är,, aja lite från ämnet här men jag gillar inte när hora används som ett negativt skällsord
 
Toppen