Martin svensson
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Blev påkommen av min tjej när jag låg och runkade i sängen med trosor på mig och trosor att spruta i, hon kom in precis när jag sprutade
Är väl inga problem om det var dina egna och trosor och inte hennes trosor.Blev påkommen av min tjej när jag låg och runkade i sängen med trosor på mig och trosor att spruta i, hon kom in precis när jag sprutade
Hon frågade vem trosor det var stamade fram att det var mina jag hade på mig och dom jag luktade i vår någon annans smutsiga trosorÄr väl inga problem om det var dina egna och trosor och inte hennes trosor.
Hon log och fråga om det var skönt att ha på mig trosor.Vad sa hon sen då?
Det var ett extremt sent svarHon log och fråga om det var skönt att ha på mig trosor.
Najs. Vet hon om de?Oja leker ofta med henne smutsiga trosor och andra trosor som jag hittar i tvättkorgen.
Hon har kommit på migNajs. Vet hon om de?
Mmm vad hände? Brukar också ha tjejens trosorBlev påkommen av min tjej när jag låg och runkade i sängen med trosor på mig och trosor att spruta i, hon kom in precis när jag sprutade
Hon sa vad fan gör du!! Runkar du i mina smutsiga trosor. Du är gullig som ligger här och tänker på mig och min fitta. Luktar dom gott. Du skall ha på dig mina smutsiga trosor nästa gång vi knullar.Mmm vad hände? Brukar också ha tjejens trosor
Har hon problem med pH-balansen?Min lillasyster har kommit på mig med hennes trosor under näsan. Han kallade mig för snuskhummer, men sade också att det var hedrande och gjorde henne lite våt i de trosor hon nu hade på sig.
Hon gick in i sovrummet på landet vet att hon brukade onanerar där ofta känt lukten av hennes safter är ett litet sovrum. Gick ut och lämnade henne ensam.
Kände igen lukten samma doft som det var när min syster eller några tjejer på dagiset lekte doktor. När jag undersökte dem brukade hade dofta på deras fitta, inget mer det var ungefär samma lukt. Men det har rätt i att sperma luktar mer och har en fränare doft.Har hon problem med pH-balansen?
jag har aldrig tv-arkivet med om att det luktar när man onanerat, nej jag vet att man kanske inte luktar sitt eget men jag har en syster, en mor och vänner, ingen har jag känt nån lukt efter. Kan garantera att ingen känt av det efter mig heller. Killars sperma däremot.