PAAAAAAAAAAAAANIK

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Nu har jag prövat ALLT... idag provade jag sådanadära kondomer som gör att man får längre uthållighet.. Preforma.. men hjälpte det?.. NEJ.. det blev nästan motsatt effekt... jag e så TRÖTT på att komma för tidigt nästan jämt....
det stod på förpackningen: För tidig utlsöning kan hjälpas av sjukvård...
ska man gå o kolla upp det?

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nu har jag prövat ALLT... idag provade jag sådanadära kondomer som gör att man får längre uthållighet.. Preforma.. men hjälpte det?.. NEJ.. det blev nästan motsatt effekt... jag e så TRÖTT på att komma för tidigt nästan jämt....
det stod på förpackningen: För tidig utlsöning kan hjälpas av sjukvård...
ska man gå o kolla upp det?

Det beror på hur gammal du är!

Är du under 18 kan du ta det helt lugnt, men troligen är det inget fel på dig utan mer av en mognads och vanesak.

/Ch

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Ta't lugnt bara....

Kan ju inte påstå att man var någon maratonman i yngre år...men man lär sig att bli uthålligare...

E ju inget att direkt rekommendera kanske...men lagom mängder alkohol kan ju förhöja sexet på många sätt...

;)

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det lustiga var att de tog upp detta på relationsrådet p3 igår
27/10: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsido ... kel=399852 leta reda på rätt del

men allmänhet tror jag i n t e på läkemedel & sånt

prova att lek med dig sj, start & stopp metoden gör att du blir mer säker på när det e dax att lugna ner sig.

nästa steg som jag tror skulle funka är att inte ha ett 'laddat vapen' när du börjar med sexet, runka av dig sj innan. eller ännu bättre ha en liten onani-stund med tjejen innan ni börjar med penetrationen.

lr en annan kul sak som jag sj brukar göra när jag e lite slö:
slösex, innebär att man aldrig har penatrionssex, bara en massa kyss & smek
69:an lr bara cunnilingus lr fellation (munsex) mums när man e på det humöret.

Lycka till!!/Doc

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
jag kommer seriöst bara snabbare och snabbare för varje gång -.-
det enda bra med att komma så tidigt är att jag kan köra igen typ en minut efter.. men då är det ju inte lika skönt.. men det funkar.. och det brukar hålla länge.. men det är fortfarande inte samma känsla.. :/

Skogis

Medlem
Kön
Man
Hej liten och stolt
Du skall vara glad att du inte har tvärtom - svårt att få utlösning. Då får man hålla på att gnida länge och till sist käns det pinsamt och skamligt att inte kunna. Till sist slocknar lusten helt.
Jag tycker att du fått många fina tips här. Det att dra en runk en stund innan låter vettigast. Det behöver du ju inte göra så att hon ser det om det känns pinsamt.

Ta det lugnt så går det bra!

Toppen