Tycker nog dessa dagar är lite överdrivna, vi kan väl få ha det bra och bli bortskämda varjed dag både mammor och pappor, eller??
Men inte ens på den dagen blev man bortskämd
Ville bara säga...GRATTIS på eran dag och hoppas verkligen att ni blir bortskämda.
mys på er..
Ville bara säga...GRATTIS på eran dag och hoppas verkligen att ni blir bortskämda.
mys på er..
Tack så här dagen efter...alla sju var hemma till middagen så det var riktigt trevligt, trots att många hade sina mammor med sig oxå...
mys på er..
Tack så här dagen efter...alla sju var hemma till middagen så det var riktigt trevligt, trots att många hade sina mammor med sig oxå...
mys på er..
SJU?! Är du en häradsbetäckare?
mys på er..
SJU?! Är du en häradsbetäckare?
Nejdå, jag bara ser till att bredda avelsbasen...nu finns ju mina gener i flera fina variationer. Tänk om jag bara haft en hustru...
[quote
Haha! Ja, du är ju i a f lite kul! Men jag vill då inte ha dina simmare!
[quote
Haha! Ja, du är ju i a f lite kul! Men jag vill då inte ha dina simmare!
Jag måste få fråga vad du grundar det på? Jag kan inte låta bli att bli nyfiken och lite... Gillar tuggmotstånd...