Drar av den från kuken först sedan från testiklarnaKlippte sönder den efter satt på den.. är ju helt omöjlig få av från kulorna..hur gör ni?
Drar av den från kuken först sedan från testiklarnaKlippte sönder den efter satt på den.. är ju helt omöjlig få av från kulorna..hur gör ni?
Förstår inte hur ni kan dra den över kulorna utan att skada.. men j kommer använda en annan justerbar ring om j ska testa merDrar av den från kuken först sedan från testiklarna
Börja med kulorna och trä sedan igenom penisFörstår inte hur ni kan dra den över kulorna utan att skada.. men j kommer använda en annan justerbar ring om j ska testa mer
Jag har också ofta gummiring när jag runkar. En tjock i silicongummi. Jag har problem med svikande stånd som jag tar piller mot. När jag tagit piller så klarar jag mig utan ring några dar, men när pillret slutat verka så blir det oftast kukringen till hjälpVisst är det skönt med kukring, har ofta en när jag runkar. använder oftast en av gummi som känns skön att ta på o av...