Pernilla vill ha en stor kuk

Surahammar

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Förlåt en stilla undran. Finns det, på allvar, medlemmar som tror att ”Alva” är en 18-årig nymfoman och som dessutom lägger upp ansiktsbild i profilen??
Så klart att hon inte är på riktigt (tror ingen tror det) men det vore upphetsande om "hon" bevisade att det var så, t.ex genom att visa sig i runkrummet, mmm (vilket inte kommer att hända)

Kukbur69

Aktiv medlem
Tack! Det får mig att i någon mån återfå tron på mänskligheten att många ifrågasätter denna profil. Nästa fråga är ju vems foto han (ja, jag utgår från att det är en betahanne) har använt.
Jag återkommer när jag har kollat upp vilka möjligheter som finns att spåra honom.

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Tack! Det får mig att i någon mån återfå tron på mänskligheten att många ifrågasätter denna profil. Nästa fråga är ju vems foto han (ja, jag utgår från att det är en betahanne) har använt.
Jag återkommer när jag har kollat upp vilka möjligheter som finns att spåra honom.
Det finns en rad konton som skriver på ett väldigt likt sätt. De kvinnor som är kvinnor här på riktigt har en lite annan ton.
Sedan ska man som moderat inte avslöja för mycket…
Det finns saker under huven i forumet som gör att man kan veta mer.
Vi har ju som bekant inget förbud mot att Bengt 72 identifierar sig som Moa 19.
Tycker att det ibland är underhållande att se hur många här sväljer allt med hull och hår.

Toppen