Pissa i havet eller i sjön

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Vi är ju många som är lite kinky här på forumet och flera trådar handlar om wet och piss i olika konstellationer. Jag var och tog ett dopp i går kväll i en sjö inte långt från där jag bor. Medan jag svalkade min kropp i vattnet med bara huvudet ovanför ytan, funderade jag på när jag såg alla andra badande, hur många av dem pissar i vattnet…
Därför kom jag på att ställa frågan här. Hur många av er pissar i havet eller sjön när ni badar? Jag har en känsla av att det är fler än man tror… Här kan vi öppna oss och berätta när vi är anonyma.

ManyaNovio

Välbekant medlem
Oavsett kink eller inte så är det bra att du släppa på de musklerna ibland. I sjön, havet eller dusch spelar ingen roll.
Framför allt om man har nervös blåsa eller prostata som är lite stor.
Alla kissar i sjön, sen erkänner nog inte alla att man gör det.

Manya

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Nej, inte i bassänger. Jag skriver havet eller sjön. Jag tycker det är lite upphetsande att tänka att personer runt mig kanske släpper på muskulaturen och låter kisset rinna…
Är det någon av er som har det som ett kink att kissa i närheten av någon annan?

K

KjellKåt

Gäst
Har hänt att jag kissat i sjön/ havet men gillar det inte för rinner inte så lätt som om jag är idet fria.
Visst skulle jag kunna tänka mig gå upp och pika på ett träd i stället men är ju olagligt pinka offentligt.
Hemma spar jag på urin och vattnar med det om jag inte direkt pinkar på gräsmattan, sprides väl bara.

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Självklart passar man på att pinka när man badar utomhus. Senast nu i onsdags när det var varmt ute och vi var och badade. Måste man så måste man.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Självklart passar man på att pinka när man badar utomhus. Senast nu i onsdags när det var varmt ute och vi var och badade. Måste man så måste man.
Ja, och som någon tidigare skrev så är det märkligt att man inte känner sig pissnödig förrän man kommit i vattnet.
Jag glömde att skriva i mitt inledande inlägg att jag pissar i vattnet jag med. Tycker det är lite upphetsande att pissa när det är andra människor omkring mig... Viket föranledde min fråga om tanken på att flera av de som är omkring också pissar...

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ofta pissat i både hav och sjö och tycker om att göra det och helst med händerna framför kuken så att jag känner den varma strålen. Jag kan trösta miljö nissarna med att det är väldigt sällan som jag badar ute, men när jag gör det då djävlar i mig pissa också. (Kanske med en vän som också vill pissa)

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Ja, och som någon tidigare skrev så är det märkligt att man inte känner sig pissnödig förrän man kommit i vattnet.
Jag glömde att skriva i mitt inledande inlägg att jag pissar i vattnet jag med. Tycker det är lite upphetsande att pissa när det är andra människor omkring mig... Viket föranledde min fråga om tanken på att flera av de som är omkring också pissar...
Självklart är man pissnödig även när man ligger uppe på filten på land. För mej handlar det mer om att det är enklare att gå ner i vattnet och lätta på trycket än att leta reda på lämplig buske eller hitta något sunkigt utedass.

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Självklart i hav eller sjö , gjort sedan unga tonår i badbyxan Sedan naken. I bland undrar jag om det var tidig start som gjort mitt intresse för wetsex .

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Brukar simma ut en bit, dra ut kuken genom byxbenet och kissa, så skönt!
Jag brukar kissa i badbyxan. Känns ännu mera kinky på det sättet. Byxan sköljs ju sedan av i sjön ändå och oftast så tvättar/sköljer vi upp badkläderna i sötvatten när vi kommit hem.

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kissar var gång jag är i havet och badar, så skönt att bara kissa. Ibland drar jag av badbyxor helt somnar om kring naken och kissar. Eller kissar jag i byxorna i vattnet eller på stranden.

Toppen