..men Harreguuud - va e det å skämmas för!!??? För att man är kåt och går på . . . ja, någon form av "porrbio" , men enligt mig existerar det inte - dom här ställena som nämns är rena skämtet ... en annan sak är väl om man är där för att köpa sex vilket ju dom som bestämmer tydligen bestämt ska vara olagligt numera ... lika bra att dom förbjuder sex helt och hållet?? Möjligen något för de övre skikten i samhället att roa sig med..
. . näää gå in på VideoShopen(Vuxenkul heter det numera tror jag..) rak i ryggen som en fura och gör vad du där tänkt dig att göra. Men jag strejkar tills inrättningarna håller bättre klass, men så lär väl inte vara fallet . . . FAAAN jag vill tillbaka till 70/80-talet!!!! Uppfinn en tidsmaskin, någon!!! Eller in i en bättre framtid, månne . . .
pssst:först nu upptäckte jag att någon skrev att om man är gift kanske det kan vara lite pinsamt att "upptäckas" på typ VideoShopen. Ja, det är ju en annan femma - men det får man la försöka tala ut om hemma , hur fritt ens förhållande ska vara, osv... dssst